Galdrafadr Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) Ville bare reklamera for det fantastiske spelet me (ei gruppa med 10 personar, nesten ingen kjendte kvarandre) har laga heile mars. Lurer jo sjølvsagt på korleis powergamere som dåkke er likar spelet vårt. Det er ein smule bratt vansklighetsgrad, men det er på grunn av me ville laga ein level 1, 15 og 50. Eg har lagt konsept tegningar, animasjonar (eg er animasjons student, så dette er jo hovud oppgåva mi) og modellert noen få props i spelet (tannhjul og "pumping jack"). Det blei i allt lagt 4 tannhjul, genialt å sjå korleis copy paste kan forlenge eit spel i så stor skala som me klarte det. Eg er sjølv "level-designeren" på siste oppgåve, viss dåkke kommer så langt. hahaha! Tannhjul-helvete blei kallt "total lol bane" og begynnte som ein intern spøk. Den fekk ein god plass i spillet, siden han som var leveldesigner hyllet den som ein gud. haha! Sei meg kva dåkke syns. Det er godt mulig vi sendar dette spelet vidare til konkuranser og slikt, så då vil me fiksa opp på ting. Godt å få feedback frå powergamere. Direkte link te spelet: (spill i fullscreen modus anbefalt eller download spelet) ftp://dc288.rackhosting.com/MARCH_2010/TEAM_1/PlaneWeaverFinal_web/PlaneWeaverFinal_web.html Teaser-trailer: Og viss dåkke vil sjå kva andre spel som blei produser i denne tida, sjekk ut Dadiu si heimeside: http://dadiu.dk/spil/spil-2010 min blogg, skal nok komme arbeid frå produksjonen om ei stund: mortenhelgeland.blogspot.com Endret 27. mars 2010 av mort2k Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Jeg likte det, har tydelige preg over seg som et "ikke ferdig" prosjekt. Det føles hele tiden som det er noe som mangler uten at jeg klarer å sette fingeren på det. Men jeg likte det! Fantastisk jobbet! Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Skal det fungere på Mac? Jeg testet det, men etter å ha lastet det ble skjermen gråbrun og lite responsiv. Lenke til kommentar
Galdrafadr Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 Beklager eg ikkje har svart, påskeferie har skylden =D Menne ja, builden har problemer med Mac. Har sjølv testa det på 2 Mac + 3 andre har sagt at det ikkje er spillbart,, 4 med deg. Eg har for ei veka sida tatt kontakt med programmeraren og han jobber med det. Det som manglar i spelet er sjølvsagt noko meir enn bare banen. Nokre fiendar her og der ein kan skyte / hoppe på hadde vert fett. Dette var noe vi ville ha inn i spelet, men det tar vesentlig mykje meir tid til å lage. Så ideen blei skrapa vekk, og dermed hadde vi meir tid til å gjere det som var uferdig meir ferdig =D Det var jo ein av grunnane me valgte å ha med siste sekvens i spelet. Ein liten "to be continued" følelse der ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå