Gå til innhold

Plane Weaver - Eit spel eg har vert med å lage


Anbefalte innlegg

Ville bare reklamera for det fantastiske spelet me (ei gruppa med 10 personar, nesten ingen kjendte kvarandre) har laga heile mars. Lurer jo sjølvsagt på korleis powergamere som dåkke er likar spelet vårt. Det er ein smule bratt vansklighetsgrad, men det er på grunn av me ville laga ein level 1, 15 og 50.

 

Eg har lagt konsept tegningar, animasjonar (eg er animasjons student, så dette er jo hovud oppgåva mi) og modellert noen få props i spelet (tannhjul og "pumping jack"). Det blei i allt lagt 4 tannhjul, genialt å sjå korleis copy paste kan forlenge eit spel i så stor skala som me klarte det. Eg er sjølv "level-designeren" på siste oppgåve, viss dåkke kommer så langt. hahaha! Tannhjul-helvete blei kallt "total lol bane" og begynnte som ein intern spøk. Den fekk ein god plass i spillet, siden han som var leveldesigner hyllet den som ein gud. haha!

 

Sei meg kva dåkke syns. Det er godt mulig vi sendar dette spelet vidare til konkuranser og slikt, så då vil me fiksa opp på ting. Godt å få feedback frå powergamere.

 

Direkte link te spelet: (spill i fullscreen modus anbefalt eller download spelet)

ftp://dc288.rackhosting.com/MARCH_2010/TEAM_1/PlaneWeaverFinal_web/PlaneWeaverFinal_web.html

 

Teaser-trailer:

 

Og viss dåkke vil sjå kva andre spel som blei produser i denne tida, sjekk ut Dadiu si heimeside:

http://dadiu.dk/spil/spil-2010

 

min blogg, skal nok komme arbeid frå produksjonen om ei stund:

mortenhelgeland.blogspot.com

Endret av mort2k
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beklager eg ikkje har svart, påskeferie har skylden =D

 

Menne ja, builden har problemer med Mac. Har sjølv testa det på 2 Mac + 3 andre har sagt at det ikkje er spillbart,, 4 med deg. Eg har for ei veka sida tatt kontakt med programmeraren og han jobber med det.

 

Det som manglar i spelet er sjølvsagt noko meir enn bare banen. Nokre fiendar her og der ein kan skyte / hoppe på hadde vert fett. Dette var noe vi ville ha inn i spelet, men det tar vesentlig mykje meir tid til å lage. Så ideen blei skrapa vekk, og dermed hadde vi meir tid til å gjere det som var uferdig meir ferdig =D

 

Det var jo ein av grunnane me valgte å ha med siste sekvens i spelet. Ein liten "to be continued" følelse der ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...