Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg føler meg så ufattelig slem...

Gjest Ulykkelig...

Anbefalte innlegg

Gjest Ulykkelig...

Jeg vet ikke hvem jeg kan snakke med om dette problemet, så jeg henvender meg til dere. Jeg er i et forhold med en snill og god mann, og har en sønn på 2,5 år. Vi har vært sammen i 11 år, men de siste månedene føler jeg at vi har sklidd mer og mer fra hverandre. Vi har mye problemer med bosituasjon, hverandres familier, og økonomi. Jeg er student, og pengene fra Nav er jo ikke så mye å rope hurra for i forhold til det jeg hadde da jeg jobbet. Det virker som om alt går 'på gammel vane'...

Men jeg har falt så inderlig for en annen mann. Det er en pappa i barnehagen til min sønn, og vi pleier å ta en kaffe der på morgenen, og prate om diverse. Denne mannen er godt gift, og jeg er jo i et forhold, så det kunne ikke falle meg inn i halvsøvne å i det hele tatt hinte om at jeg har følelser for ham.

Men jeg greier ikke å riste vekk følelsene for ham. Han er så pen og god, og han virker som verdens snilleste mann. Dette er jo egentlig noe av det verste, kona hans sliter med smerter etter en ulykke, og hun er jo bare superhyggelig og koselig, så jeg har verdens svarteste samvittighet ovenfor henne i tillegg. Hun er alltid så hyggelig mot meg, og der står jeg og har følelser for mannen hennes...

Så nå har jeg konstant dårlig samvittighet for samboeren min, mannen jeg har følelser for, sønnen min, mannens søte kone... Dette er ikke lett. Men hva skal jeg gjøre? Jeg kan jo ikke bare begynne å gå vekk hver gang vi møtes i bhg? Det vil jo bare virke rart?