Katten Geir Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Mitt problem er egentlig ikke noe som gjør at maskinen ikke fungerer, det er kun irriterende. Jeg har en Philips 244E widescreen skjerm som jeg kjøpte på El-kjip. Problemet er at knappene foran ikke fungerer som de skal, får opp meny noen ganger, og noen ganger ikke, innimellom slår skjermen seg av når jeg trykker på meny knappen, og noen ganger ikke. litt fram og tilbake. Det som irriterer mest, er at skjermen har et slags grønnlig skjær, alt er veldig grønn/blått og mørkt, har stilt kontraster og belysning og farger opp og ned og fram og tilbake uten at noe blir bedre. Har også en cd som fulgte med som leder meg til en bruksanvisning som ikke har noe drivere o.l som jeg kan innstalere. og inne på driver stedet står det at jeg har "philips 244E" koblet til, ikke "generisk PhP skjerm" som det ville stått hvis den ikke var innstalert. Så jeg lurer på om noen har noen smarte tips ang. dette? det skjer på flere pcer, men alle pcene har Dvdi eller hva det heter og ikke VGA eller hdmi. Takk for eventuell hjelp Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Skjermen min har også eit litt grønleg skjer. Den er sånn også når den ikkje er på. Dette kan vel kanskje komme av skjermdriverane? Lenke til kommentar
Stefanus Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Det med knappene er garantert en garanti sak. Er skjermen fremdeles innenfor garanti så leverer du den ganske enkelt tilbake og får en ny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå