MiraQdata Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Jeg kjører dualboot med xp og 98 på separate harddisker. Installerte xp fra 98. Jeg vil fjerne 98 for godt nå, sletter jeg noe boot-opplegg for xp hvis jeg sletter 98 totalt? Lenke til kommentar
pkalle Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Quote: On 2002-01-29 04:28, MiraQdata skrev:Jeg kjører dualboot med xp og 98 på separate harddisker. Installerte xp fra 98. Jeg vil fjerne 98 for godt nå, sletter jeg noe boot-opplegg for xp hvis jeg sletter 98 totalt? Nei, du kan slette 98 og disable boot menyen i XP. Boot informasjonen ligger i XPs NTDLR.dll eller noe slikt. Lenke til kommentar
TNP (=Z8N) Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 ...Eller du kan gjøre følgende: 3.Start opp Windows 98 2.Åpne et DOS vindu. 3.Sørg for at det står C: og ikke C:WINDOWS 4.Skriv: Edit boot.ini 5.Ta sikkerhetskopi at det som står her ,og lek fritt med denne informasjonen... Det er ikke anbefalt å leke med DLL filer i Windows! Hilsen en som har prøvd. Lenke til kommentar
[LOST]Snik Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Det kan dessutan vere svært nyttig å leike med .dll, td. i ICQ for å fjerne reklamen(riktignok ikkje windows-dll) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå