ahil90 Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 hei jeg har en telefonen som heter nokia n97 jeg fikk den nettopp fra reprasjon nå men jeg er så ekstremt missornøyd fordi den går sinnsykt treikt den låser seg i noen minuter også kommeer den igjen også får jeg hele tiden at telefonen er fult på minne men de har jo formatert den da skal det jo ikke være full i mine:s også lurer jeg på en ting til og det fulger med minne kort i de telefonene når du kjøper de? for det har jeg ikke på min kan det være derfor den sier den har ful minne og vis jeg skal bruke kamera på telefonen så kan jeg bare ta et bilde også er det fult jeg bare fatter ikke at en telefone skal være sånn når du har fått en telefone fra reprasjon og skal lissom har greia på dette. håper jeg får svar hva jeg kan gjøre for noe for jeg synes det er ikke akseptabelt at de skal si til meg at telefonen er i orden også er den nesten i være stand det den var når jeg får den igjen. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Rettskrivning og luft i tekst takk! Klaret ikke forstå problemet ditt på den måten du har skrevet Lenke til kommentar
poe Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 hei jeg har en telefonen som heter nokia n97 jeg fikk den nettopp fra reprasjon nå men jeg er så ekstremt missornøyd fordi den går sinnsykt treikt den låser seg i noen minuter også kommeer den igjen også får jeg hele tiden at telefonen er fult på minne men de har jo formatert den da skal det jo ikke være full i mine:s også lurer jeg på en ting til og det fulger med minne kort i de telefonene når du kjøper de? for det har jeg ikke på min kan det være derfor den sier den har ful minne og vis jeg skal bruke kamera på telefonen så kan jeg bare ta et bilde også er det fult jeg bare fatter ikke at en telefone skal være sånn når du har fått en telefone fra reprasjon og skal lissom har greia på dette. håper jeg får svar hva jeg kan gjøre for noe for jeg synes det er ikke akseptabelt at de skal si til meg at telefonen er i orden også er den nesten i være stand det den var når jeg får den igjen. Kjør en full tilbakestilling til fabrikkinnstillinger. Hvis ikke problemet forsvinner, så reklamerer du på reparasjonen. Lenke til kommentar
ahil90 Skrevet 27. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) er det på innstilinger eller? jeg fant det men hva er koden? Endret 27. mars 2010 av ahil17 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå