iver89 Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 å, er det andre steder man kan hente brukbar søppel? Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 oi, søren, glemte kontainerne jeg. har funnet mye morsomt der ja, så da tror jeg at jeg stryker det jeg skrev på listen. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 vel jeg hater små unger som henger over skuldrene på LAN og glaner på skjermen min konstant Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Glømte å nevne det istad i mitt forrige innlegg. Så innlysende at de fleste bør vite det: CS... (drittspill) Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Hater Vegeterianere, og religiøse folk... NEI!!! dere redder ikke dyrene!!! de bare lager bisje mat av det... Og NEI!!! Det er intet gud, men DVD jon kan diskuteres... Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 11. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2003 Hater Vegeterianere, og religiøse folk... NEI!!! dere redder ikke dyrene!!! de bare lager bisje mat av det... Og NEI!!! Det er intet gud, men DVD jon kan diskuteres... DVD-Jon=Gud?? Lenke til kommentar
power Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 #1 Markedsføringen til Microsoft #2 At det er 3000kr for å bli stopped med et større tannhjul enn det sitter der fra før på en moped (er 3k på andre ting og.. alt for mye mtp det er nesten bare ungdom med lite penger som kjører moped) Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 - Folk som er utro - Folk som tror penger er ALT Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Hater Vegeterianere, og religiøse folk... NEI!!! dere redder ikke dyrene!!! de bare lager bisje mat av det... Og NEI!!! Det er intet gud, men DVD jon kan diskuteres... DVD-Jon=Gud?? Ingen Divx, ingen grunn til å leve, omformulert: DVD får folk til å leve: DVD jon = GUD? Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 11. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2003 Hater Vegeterianere, og religiøse folk... NEI!!! dere redder ikke dyrene!!! de bare lager bisje mat av det... Og NEI!!! Det er intet gud, men DVD jon kan diskuteres... DVD-Jon=Gud?? Ingen Divx, ingen grunn til å leve, omformulert: DVD får folk til å leve: DVD jon = GUD? Nuff Said!! *bøyer meg i støvet* Lenke til kommentar
Fry Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 http://gfx.dagbladet.no/sport/2003/06/10/semb1.jpg denne mannen provoserer meg veldig!!!! Prøv img-kommandoen. Da blir det slik: Hihi, jeg merker at du er litt hessig på han Nils, ja! han er ikke favoritt personen min nei, før likte jeg å se landskamper, helt til han ødela det Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 hva med valgjerd svarstad haugland++=HELVETE Hater henne ja...! Huff...maken til blåst kvinnemenneske skal man lete LENGE etter! Ellers så er det Dåvøy og resten av KRF-pakket (Bondevik++) som provoserer meg mest, rett etter Valgerd!! :evil Må si meg MEGET ENIG i den der Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Mange unge folk her... Prisen på Hansa Pils irriterer meg. Kaptein_S Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Mange unge folk her... Prisen på Hansa Pils irriterer meg. Kaptein_S du hater deg selv? Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Mange unge folk her... Prisen på Hansa Pils irriterer meg. Kaptein_S du hater deg selv? Hater? Hvor står det? Folk som ikke kan lese irritere meg også forresten (HINT HINT mr .dog) Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Han mente sikkert "provoserer".. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Hater? Hvor står det? han tolket nok sikkert "mange unge folk her.." som at du mislikte unge mennesker. Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Er en ikke gammel nok til å kjøpe øl irriterer en seg heller ikke over prisen tenkte jeg. I "noens" øyne mente jeg da at jeg hater de under 18... Anyway! Norske ØL priser = mest irriternede i HELE verden! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 ikke det at jeg drikker særlig mye, men en femtilapp for dårlig, utvannet øl på et utested, er ikke mye å rope hurra for, nei. takke meg til spania, hvor nammelig øl koster et par kroner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå