Endre Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Human-etisk forbund. Du er kristen? Statskirken provoserer meg. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Orddelinger.Å/og-feil. Ja, fysj. Vil bare føye til for/får-feil, og dårlig (dvs ingen) bruk av skilletegn. Og dumme foppaltrenere som sier stygge ting til laget mitt. Og en liten tass jeg spilte mot i sted. Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Human-etisk forbund. Du er kristen? Statskirken provoserer meg. Statskirken provoserer meg også. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 1: Folk med for mange fordommer 2: Vanilla Coke 3: Norges **** dyre priser på snop og brus 4: Moped-regler 5: Eksamen osv osv Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Så, hva provoserer meg mest?det er fjortisser som mobber renovasjonsarbeidere og små drittunger som ikke kan oppføre seg mot voksne folk (les: pensjonister), men bare står og ler av dem osv. blir også provosert av mobbere, det j*vla pakket der, tenk på de som ikke er tøffe nok til å ta igjen da. Hvis noen blir mobbet, ring meg så skal jeg gruse dem. Det provoserer meg også no voldsomt, etter å haten liten prat med deg Andre ting som provoserer meg: Mobbing Gjenger Vannvittige avgiftene i norge Gamle som fryser i hjel Bortskjemte dritt unger Fordommer fattigdom mindre viktige ting som provoserer meg: teleors NYE online adsl Telefonselgere Glatte bil selgere nedetiden @ forumet Monopolet til m$ IE XP Dyre sms masse mer som jeg ikke kommer på! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Human-etisk forbund. Du er kristen? Statskirken provoserer meg. Statskirken provoserer meg også. Statskirken provoserer meg også. Lenke til kommentar
Blod Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Human-etisk forbund. Du er kristen? Statskirken provoserer meg. Statskirken provoserer meg også. Statskirken provoserer meg også. Statskirken provoserer meg også. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 En ting til som provoserer meg litt: Bestemora mi! Hver gang foreldra mine skal reise en plass, så er alltid bestemor og ebstefar hjemme! De bor ca 4 hus ved siden av oss, kunne de ikek bod en mil lengre vekk? Så kunne jeg hatt fest når mamma var borte! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Det provoserer meg også no voldsomt, etter å haten liten prat med deg Andre ting som provoserer meg: Mobbing Gjenger Vannvittige avgiftene i norge Gamle som fryser i hjel Bortskjemte dritt unger Fordommer fattigdom mindre viktige ting som provoserer meg: teleors NYE online adsl Telefonselgere Glatte bil selgere nedetiden @ forumet Monopolet til m$ IE XP Dyre sms masse mer som jeg ikke kommer på! Enig med omtrent alt der ja Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Bjaa: Provoserer fattigdom deg? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Bjaa: Provoserer fattigdom deg? ja, sånne folk som må ty til med Duron, msi og sd ram osv... Neida, mener heller sånn fattigdom som at folk må stjele for å få mat, alle de som lever i fattig dom i u-land osv... Lenke til kommentar
Endre Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Human-etisk forbund. Du er kristen? Statskirken provoserer meg. Statskirken provoserer meg også. Og hva er det da med HEF som provoserer deg? Hva hvis de ikke hadde eksistert, tenk da på alle som ufrivillig måtte pint seg gjennom time etter time på kirkebenken, fordi det ville vært eneste måte å få fatt i alle pengene på. Ville du unnt ungdommen det? Edit: BTW, skolesystemet i Norge provoserer meg! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 ja, sånne folk som må ty til med Duron, msi og sd ram osv... Neida, mener heller sånn fattigdom som at folk må stjele for å få mat, alle de som lever i fattig dom i u-land osv... For en ting å bli provosert av. Da kan jeg like gjerne bli provosert av en teiprull? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 For en ting å bli provosert av. Da kan jeg like gjerne bli provosert av en teiprull? Du syns sikkert det er teit, men der deg har du lest tråden nøye nok? Topic: hva provoserer deg[/]? Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 - Læreren min (hun ser ut som en manlig transvestitt, og tror hun vet alt om barn, som f.eks om de lyver, om de prøver å få oppmerksomhet, om de skriver av ting osv.) - Sånne teite butikker som HC-shop, Mexico Shop, de fleste butikkene i veien mellom ICA og Narvesen på Briskeby - Det at man får karakter i nynorsk, og at den teller like mye som f.eks gym karakteren - Naboen min sine meninger om alt og alle - Spam - USA - Folk som mener at Nokia er det beste av alle mobiltelefoner når det gjelder design, brukervenlighet og nesten alt annet - Søsteren min (hun flytter til Mexico til høsten da, så det er ikke så ille) - Det at Sporveiene alltid er forsinket - 1337 h4xx0r-språket - Bortskjemte drittunger som synes de er kule - Å lære folk om data - Reklame - Sykdom - Idioter som på en eller annen måte har greid å skaffe seg serfikat, og som kjefter på enn når de holder på å kjøre på deg i det du går ut fra skolen. - Han der "clippy" i MS Office - Den dårlige kvaliteten på Clas Ohlson varer - Det at folk i Norge kastes så sykt mye av ting og tang som er fult brukbare - ehh, kommer ikke på mer i farten jeg, men det ble nok langt nok likevel Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Human-etisk forbund. Du er kristen? Statskirken provoserer meg. Statskirken provoserer meg også. Og hva er det da med HEF som provoserer deg? Hva hvis de ikke hadde eksistert, tenk da på alle som ufrivillig måtte pint seg gjennom time etter time på kirkebenken, fordi det ville vært eneste måte å få fatt i alle pengene på. Ville du unnt ungdommen det? Edit: BTW, skolesystemet i Norge provoserer meg! Så klart, humanetikerne er den eneste grunnen til at systemet ikke er slik lenger. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 - Det at folk i Norge kastes så sykt mye av ting og tang som er fult brukbare hva er problemet med det, da? dumpster-diving er gøy, det. Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 ja, sikkert dritkul det, om det bare hadde vært lov så Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 ja, sikkert dritkul det, om det bare hadde vært lov så Det er det vel, bare ikke på søppelfyllinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå