|okk^ay Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 Flere provoserende ting: At det tar så jævelig lang tid å poste av og til på forumet. Bondevik. V.svarstad Haugeland. Det provoserende bildet av g. Gates øverst. Caps i topic. Fullstendig unødvendige tråder slik som denne. Folk som sier rett opp i trynet på deg at du er mindre verdt enn dem og ikke engang er verdig til å pusse skoene deres. Den Norske Skole. Det faktum at Norge har jævelig mye $$$ men ikke gidder å bruke dem. (Negative folk ) Lenke til kommentar
Venruki Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Det som irriterer meg mest er at bilene i Norge er så dritt dyre! De skal jo ha avgifter på alt! Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 /me skal ihvertfall ikke bli sammen med en mann. Da heller en stokk dum dame... Heller ingen av delene, spør du meg. Jepp. Gotcha... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Sveriges bredbånd kontra vårt. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Sveriges bredbånd kontra vårt. Eller Washingtons bredbånd kontra vårt... Leste her i forumet et sted at det kosta $39,90 /mnd for 100mbit! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Sveriges bredbånd kontra vårt. Eller Washingtons bredbånd kontra vårt... Leste her i forumet et sted at det kosta $39,90 /mnd for 100mbit! Eller japans 100mbit for 200kr. Lenke til kommentar
Fry Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 http://gfx.dagbladet.no/sport/2003/06/10/semb1.jpg denne mannen provoserer meg veldig!!!! Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 http://gfx.dagbladet.no/sport/2003/06/10/semb1.jpg denne mannen provoserer meg veldig!!!! Prøv img-kommandoen. Da blir det slik: Hihi, jeg merker at du er litt hessig på han Nils, ja! Lenke til kommentar
lperik Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Han på bildet er sikkert homo nok til å barbere pungen. Hvis dagens kvinnfolk faller for sånt, Så skal jeg være singel resten av livet!! Ser da mye mer "delikat" ut for en dame om du har stussa litt nedentil. jeg har nå iallefall bare fått komplimenter for det.. Lykke til som et liv som singel(nerd) til topic: bort med deg!! Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 [*]Den sittende regjeringen. [*]Den forrige regjeringen. [*]Den neste regjeringen. [*]Amerikanere. (Bomber et lutfattig land til Helvete for å få billig bensin til de overdimensjonerte SUVene de må ha for å frakte de gigantiske deigrævene sine mellom burgersjappa, "Guns 'r us" og fribrytinsgarenaen.) [*]TVNorge. [*]Radio 1. [*]POP3-serveren til NextGenTel. [*]Lånekassen. Edit: [*]TorgeirS Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Orddelinger. Å/og-feil. At det er så få bredbåndsleverandører i landet. FrP. De som stemmer FrP. Human-etisk forbund. At jeg ikke har penger. Chieftec-kabinett. At jeg ikke har diplomatisk/kongelig immunitet. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Disse folkene... um.. Iron Maiden? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 hva er galt med iron maiden, da? syke person. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 um.. Iron Maiden? japp! stygginger de der! Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Det er nok av ting som provoserer meg, men jeg kan ihvertfall ta med et par av dem: [#] Scooter. Makan til grusom musikk (er det virkelig musikk?) har verden aldri hørt maken til, og jeg håper noe slikt aldrig kommer igjen. [#] En lokal data"ekspert". Veldig konservativ fyr, som bare holder med Micro$oft, nVidia og Intel, dvs. de som har vært de "store" en god stund. Alle deres utfordrere (linux, ATI, AMD osv.) er bare piss, ifølge ham... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 [#] En lokal data"ekspert". Veldig konservativ fyr, som bare holder med Micro$oft, nVidia og Intel, dvs. de som har vært de "store" en god stund. Alle deres utfordrere (linux, ATI, AMD osv.) er bare piss, ifølge ham... høres ut som en fornuftig kar. Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 [#] En lokal data"ekspert". Veldig konservativ fyr, som bare holder med Micro$oft, nVidia og Intel, dvs. de som har vært de "store" en god stund. Alle deres utfordrere (linux, ATI, AMD osv.) er bare piss, ifølge ham... høres ut som en fornuftig kar. Da må jeg føye til noe på lista: [#] psilocybe (samme som overnevnte) Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Disse folkene... white trash? ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå