Gå til innhold

Hva provoserer deg?? (56k/ISDN/ Online ADSL Warning!!)

|okk^ay

Anbefalte innlegg

Flere provoserende ting: At det tar så jævelig lang tid å poste av og til på forumet. :evil: Bondevik. V.svarstad Haugeland. Det provoserende bildet av g. Gates øverst. Caps i topic. Fullstendig unødvendige tråder slik som denne. Folk som sier rett opp i trynet på deg at du er mindre verdt enn dem og ikke engang er verdig til å pusse skoene deres. Den Norske Skole. Det faktum at Norge har jævelig mye $$$ men ikke gidder å bruke dem. (Negative folk :lol: )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Han på bildet er sikkert homo nok til å barbere pungen. Hvis dagens kvinnfolk faller for sånt, Så skal jeg være singel resten av livet!!

Ser da mye mer "delikat" ut for en dame om du har stussa litt nedentil. jeg har nå iallefall bare fått komplimenter for det.. Lykke til som et liv som singel(nerd) :shrug:

til topic:

62862.jpg bort med deg!!

Lenke til kommentar

[*]Den sittende regjeringen.

[*]Den forrige regjeringen.

[*]Den neste regjeringen.

[*]Amerikanere. (Bomber et lutfattig land til Helvete for å få billig bensin til de overdimensjonerte SUVene de må ha for å frakte de gigantiske deigrævene sine mellom burgersjappa, "Guns 'r us" og fribrytinsgarenaen.)

[*]TVNorge.

[*]Radio 1.

[*]POP3-serveren til NextGenTel.

[*]Lånekassen.

Edit:

[*]TorgeirS

Lenke til kommentar

Det er nok av ting som provoserer meg, men jeg kan ihvertfall ta med et par av dem:

[#] Scooter. Makan til grusom musikk (er det virkelig musikk?) har verden aldri hørt maken til, og jeg håper noe slikt aldrig kommer igjen.

[#] En lokal data"ekspert". Veldig konservativ fyr, som bare holder med Micro$oft, nVidia og Intel, dvs. de som har vært de "store" en god stund. Alle deres utfordrere (linux, ATI, AMD osv.) er bare piss, ifølge ham...

Lenke til kommentar
[#]   En lokal data"ekspert". Veldig konservativ fyr, som bare holder med Micro$oft, nVidia og Intel, dvs. de som har vært de "store" en god stund. Alle deres utfordrere (linux, ATI, AMD osv.) er bare piss, ifølge ham...

høres ut som en fornuftig kar. :)

Da må jeg føye til noe på lista:

[#] psilocybe (samme som overnevnte) :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...