|okk^ay Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Topic sier vel det meste #1: TELENOR!! Skulle skutt alle sammen!!!! #2: Gareth Gates. Unødvendig å si noe mer. #3: Franskmenn. De skulle hatt en egen planet å bo på. #4: Tekst unødvendig. Dette ble en ekstremt negativ tråd, men det får dere tåle. Noen som vet om et "Skyt Gareth"-spill? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Telenor er et fint firma. F.eks har de bygt ut adsl hos meg mens disse "gudene" ngt ikke gidder, da er ngt verre enn telenor. dessuten har telenor digg kundeservice. etter ti minutters irc-chat med kundesupporter så fikk jeg nytt modem i posten. Han homoen var stygg. Bror din? Frankrike ja. Stakkars dem som nesten ble tatt over at naziene. hva har du imot microsoft windows egentlig? det mest brukte Os'et. har du aldri brukt windows du kanskje? jeg kunne aldri tenkt meg å kjøre noe annet enn 2k. linux støtter for lite og tar alt for lang tid å confe. hah, det ble motprovosering det Så, hva provoserer meg mest? det er fjortisser som mobber renovasjonsarbeidere og små drittunger som ikke kan oppføre seg mot voksne folk (les: pensjonister), men bare står og ler av dem osv. blir også provosert av mobbere, det j*vla pakket der, tenk på de som ikke er tøffe nok til å ta igjen da. Hvis noen blir mobbet, ring meg så skal jeg gruse dem. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Han homoen var stygg. Bror din? Det jeg hater mest akkurat nå er korps og kvae. Og Trine-Lise. Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 Det er Windows XP jeg har noe imot. Jeg liker ikke telenor pga. Online ADSL. Alt annent kan virke litt treigt. Dummeste jeg har hørt. Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 Han homoen var stygg. Bror din? Nei, Broren min er verre. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Han homoen var stygg. Bror din? Nei, Broren min er verre. Holy shit!! :o Lenke til kommentar
insider Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Han homoen var stygg. Bror din? Nei, Broren min er verre. Holy shit!! :o ofmg går det anbn ? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Laila Dåvøy bare se på det ondskapsfulle smilet :x Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Ææææsj.. måtte du ha ett bilde med åpen skjorte? Denne posten provoserer meg foresten.. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Jeg takler ikke online ADSL og ventetiden på NGT... ...når jeg tenker meg om takler jeg heller ikke nedetiden på Forumet Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 hva med valgjerd svarstad haugland Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 hva med valgjerd svarstad haugland++=HELVETE Hater henne ja...! Huff...maken til blåst kvinnemenneske skal man lete LENGE etter! Ellers så er det Dåvøy og resten av KRF-pakket (Bondevik++) som provoserer meg mest, rett etter Valgerd!! :evil Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 (Stokk) dumme folk provoserer meg også. Jeg skal aldri bli sammen med en dum dame. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 (Stokk) dumme folk provoserer meg også. Jeg skal aldri bli sammen med en dum dame. /me skal ihvertfall ikke bli sammen med en mann. Da heller en stokk dum dame... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Lysekrone= dette ned :woot Skulle gitt mye for å vøre festet på den lysekrona ja Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Hva som provoserer meg? Vel de fordømte politikerne som ikke har peiling på ka de driver med. Setter lover og forbud mot alt. Og spesielt de møkka menneskene som prøver å forby hunde raser som amstaff og bullterrier. Hva med å forby drittsekker/kriminelle i å ha slike elle hunder i det hele tatt? Faen ta de uvitende nissene i stortinget. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 /me skal ihvertfall ikke bli sammen med en mann. Da heller en stokk dum dame... Heller ingen av delene, spør du meg. Lenke til kommentar
Bose Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Ææææsj.. måtte du ha ett bilde med åpen skjorte? Denne posten provoserer meg foresten.. Han på bildet er sikkert homo nok til å barbere pungen. Hvis dagens kvinnfolk faller for sånt, Så skal jeg være singel resten av livet!! Jeg er nerd, og jeg er stolt av det!! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Han på bildet er sikkert homo nok til å barbere pungen. Hvis dagens kvinnfolk faller for sånt, Så skal jeg være singel resten av livet!! hår i maten = nam, nam? Og spesielt de møkka menneskene som prøver å forby hunde raser som amstaff og bullterrier. Hva med å forby drittsekker/kriminelle i å ha slike elle hunder i det hele tatt? hva med å bare forby drittsekker/kriminelle, punktum? mye enklere.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå