Robåt Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Har en Kingston 16 GB minnepenn som har funket helt fint til nå. Men isted når jeg kopierte en film, et spill og en spilldemo til den og koblet den ut og prøvde å plugge den inn i en annen pc så funker den ikke! Den kommer ikke opp i min datamaskin, device manager eller disk manager. Den funker heller ikke på noen andre pcer og en xbox 360. Hadde samme problemet med samme type minnepinne før, fikk byttet den og den har fungert fint til nå. Tror ikke filene på pennen var over 16 GB. Noen ideer om hva som er galt? Lenke til kommentar
okasin Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Virker den fremdeles på den pc`n du i utgangspunktet brukte da? Jeg hadde samme problem en gang, når jeg dro ut minnepennen (corsair) mens den fremdeles blinket blått dvs mens den tydeligvis jobbet med noe.. men det er nok kanskje ikke det som er problemet her.. Lenke til kommentar
Robåt Skrevet 27. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2010 Nei, den funker ikke der heller. Den er helt død. Lenke til kommentar
okasin Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Hmm husker ikke hvordan jeg fant igjen min.. sorry.. men jeg fikk nå iallefall formatert den til slutt.. og da var den helt fin igjen,, min corsair var på 32gb den gangen.. Skal tenke på det utover kvelden, så kommer jeg kanskje på hvordan jeg gjorde det den gangen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå