e[ca] Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Var på tur med danskebåten i helgen, og har vanlig kontantkort, så dekningen forsvant :-? Saken er at selv om telefonen var på 24/7 fra lørdag til søndag, tapte ikke batteriet seg noe - selv om jeg spilte endel med den. Når jeg ser på telefonen nå, er det 6 streker oppe, så 1 forsvant i løpet av natten. Helt vanlig. Poenget blir; Bruker ikke mobiltelefoner så mye batteri dersom det ikke er dekning? Lenke til kommentar
molna Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Mobiler bruker normalt mer batteri når det er dårlig dekning, fordi de driver å søker nettverk hele tiden. Men mye kan jo ha skjedd på danskebåten da... :wink: Lenke til kommentar
e[ca] Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 Vet, når jeg er på fjellet, er batteriet utladet etter 2 dager. Saken er at det ikke var dekning i det hele tatt - slutter telefonen å søke når/hvis den er utenfor dekningsområdet? Går over til passiv søking eller noe? Jada, skjedde da nok - men ikke mobilrelatert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå