henrikmain Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Likte Donalden til Nidhogg Lenke til kommentar
IthMcMos Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Her er mitt bidrag 8) Long live PNG btw Lenke til kommentar
Aderlig Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Selv greier jeg ikke paint, men en kamerat har laget denne: Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Selv greier jeg ikke paint, men en kamerat har laget denne:http://home.no.net/aderlig/hwno/viking.jpg aner jeg en rasistisk undertone her? Lenke til kommentar
Aderlig Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Ehm... Kanskje? Vikinger er tøffinger da! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Selv greier jeg ikke paint, men en kamerat har laget denne:http://home.no.net/aderlig/hwno/viking.jpg aner jeg en rasistisk undertone her? ja den virket ikke helt god. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Vettafaen ka dette skal være egentlig. brukte 3min på det Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Her er min, hadde tenkt å tegne Carmen, men jeg gidda ikke. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 viking bilde var drit bra lagd. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 Inspirasjon fra viking-bildet snekret sammen på 5 minutter etter at jeg kom hjem: For de som ikke skjønte det, skal det være en vulkanøy. Her er bmp'en for de som vil perfeksjonere bildet.[/url] Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Jeg trodde det var en mann med rødt hår, lang nese, lange armer og ett bein. Med brun kropp. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 10. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2003 Jeg trodde det var en mann med rødt hår, lang nese, lange armer og ett bein. Med brun kropp. Derfor "For de som ikke skjønte det, skal det være en vulkanøy.". Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Jeg har en kompis av meg som sitter hele tida å tegner folk og stuff i paint. Kan ta å se om jeg kan få meg med noen av de bildene Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Laste opp et par bilder når jeg kommer hjem. Akkurat nå har jeg økonomi, så det passer ikke å tegne bilder i Paint akkurat nå... :x Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 10. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2003 Du kan tegne noen fine dollartegn. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Du kan tegne noen fine dollartegn. Altfor hardt :-? /me tegne en larve med briller og solhatt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå