danilovic Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Vis fram dine paint-zkillz i denne threaden! Du kan for så vidt tegne hva du vil, men om du ikke kommer på noe, kan du prøve deg på Carmen Electra om du vil. Her er mitt første utkast (dog uten nese): Her er *.bmp'en for de som vil perfeksjonere mitt bilde.[/url] Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 Ikke dårlig. Lagd den selv? Faktisk. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Hva faen er den sprekka mellom håret? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 Hva kjøss er den sprekka mellom håret? Det skulle liksom skinne på midtskillet.. Er du så mye bedre da? Lenke til kommentar
Fry Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 har fortsatt på carmen, men hvordan legger man til tegninger man har lagret på pcen? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 har fortsatt på carmen, men hvordan legger man til tegninger man har lagret på pcen? Hum? Lenke til kommentar
Fry Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 har fortsatt på carmen, men hvordan legger man til tegninger man har lagret på pcen? Hum? Jeg fortsatte litt på den tegningen din i paint, men vet ikke helt hvordan jeg skal legge den til og vise den her? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 Du laster den opp et sted, og skriver . Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 du må laste opp bildet til en server. Lenke til kommentar
Fry Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 du må laste opp bildet til en server. hvordan gjør man det? jeg tror ikke jeg har noen servere??? er veldig blank her :oops: hadde vært fint om noen kan si hvordan jeg skal gjøre det Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 Du kan for eksempel ha en konto på home.no, og laste opp via FTP. Vanligvis hhar du fått plass av internettleverandøren din også. Men, for å gjøre det enkelst mulig for deg, kan du godt maile meg bildet, så skal jeg laste det opp for deg. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 er det mspaint du har brukt sosohal?? Lenke til kommentar
insider Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 sett folk som er bedre men ikke vertst fordet :wink: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 er det mspaint du har brukt sosohal?? Jau. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Mitt "compo-bidrag" i denne tråden: Det skal i utganspunktet forestille en sau... PS! Veldig bra bilde av deg, sosohal Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Vet ikke hvem det er av, bare spratt ut 8) Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 Vet ikke hvem det er av, bare spratt ut 8) Ser ut som en indianer(høvding), spør du meg. Nå holder jeg på med en by. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Vet ikke hvem det er av, bare spratt ut 8) Ser ut som en sheriff som egentlig er en indianer, men som ikke helt klarer og finne ut hvem han egentlig er... Grunnen til at han tok på seg de klærne er fordi at mamma'n hannes meldte ham på et tivoli i Oklahoma, men der trengte han et indianerplagg. Derfor tok han på seg et slikt et hodeplagg. Når han ble 30 år gikk han fortsatt med det plagget, men ble sheriff allikevel... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå