Gå til innhold

JTAG'et X360 - Hva syns folket?

Anbefalte innlegg

Hei. Har akkurat JTAG'et min første konsoll. Og når jeg sier at jeg har gjort det, så har jeg ikke gjort det og sett på at en kompis gjorde det! ;)

Uansett, det er awesome x 50. 500GB HD er på vei og den kan jeg slenge over hva det enn måtte være av spennende ting. For å holde det lovlig så kan jeg for eksempel lage egne spill og overføre dem til xbox'en via FTP. :)

Eneste problemet er at jeg ikke kan spille online med den, men det kan jeg jo gjøre med Elite'en min, så får vi bare håpe at iExtreme LT er så safe som det sies. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan pris ligger en fiks ferdig JTAGget Xbox på?

På www.spillegal.no er det en som prøver å få dem solgt for 5000 per stykk, så pris nivået i Norge er høgt.. Men om du får tak i en konsoll som ikke har NXE gjør www.xunlock.com det for under tusen lappen trur jeg.

Lenke til kommentar

Syntes det er herlig med jtag'et 360.. først og fremst fordi jeg kan rippe spilla direkte inn på harddisken, og dermed spille UTEN noe disk i drevet, hvilket jo betyr mye mindre støy, og kortere laste-tider :) Også er det jo alltid morsomt med litt homebrew :)

Men, spiller ikke sååå mye egentlig, så hvis det virkelig er slik at man kan få flere tusen penger for en jtag'et 360, så spørs det om jeg ikke må vurdere å selge min jeg også.. :o

Lenke til kommentar

Med harddisk kan du installere og bruke spel utan at disken går rundt på ein original X360. Den surrer litt under oppstarten for å verifisere at du har spelet, men ut over det så går ikkje drevet.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

han jeg kjøpte hos tok ikke 5000 kroner, for å si det mildt. Jeg betalte 3000 for min, og det er så verdt det!

Fikk akkurat min JTAG konsoll for 3 dager siden. :new_woot:

Bare tull at en JTAG konsoll koster 5000kr, kjøpte en splitter ny konsoll med HDMI håndkontroll osv, var innpakket i plast og allting.

Betalte 3500kr for den av en kar på finn.no

JTAG konsoll er helt utrolig rått. MW2 10th prestige mod. Og man kan spille alle spillene fra harddisk. Kan også bruke DLC på JTAG konsollen som du har kjøpt på en annen konsoll du eier.

Kjekt å slippe alle restrictions Microsoft skal ha på konsollen din

Sjekk denne videoen:

http://www.youtube.com/watch?v=VevV_O6fYNQ

:new_woot:

Lenke til kommentar

han jeg kjøpte hos tok ikke 5000 kroner, for å si det mildt. Jeg betalte 3000 for min, og det er så verdt det!

Bare tull at en JTAG konsoll koster 5000kr, kjøpte en splitter ny konsoll med HDMI håndkontroll osv, var innpakket i plast og allting.

JTAG konsoll er helt utrolig rått. MW2 10th prestige mod. Og man kan spille alle spillene fra harddisk. Kan også bruke DLC på JTAG konsollen som du har kjøpt på en annen konsoll du eier.

Sjekk denne videoen:

http://www.youtube.com/watch?v=VevV_O6fYNQ

Hva er vitsen med MW2 10th prestige mod?? eller er du en av de mange "idiotene" som bruker en jtag boks online??

Det kan til NØD være greit å jukse med koder e.l hvis man står dønn fast i et spill, men dette er bare helt idioti.

Gjør hva du vil med boksen din, men ikke juks i online multiplayer spill.... Men er du online med den boksen, så er du allerede flagget, så da varer det ikke så lenge før du ikke kan bruke den online lenger ;)

Lenke til kommentar

Hva er egentlig dealen med å kalle det "jeg JTAG-et" og "JTAG-konsoll"? Alle Xbox-er har jo JTAG (i likhet med de fleste mobiltelefoner og andre dingser). JTAG er jo en måte å kommunisere på, og har ingenting med "status" på en dings å gjøre. Jeg foreslår herved å bruke mer riktige begreper som hacket eller moddet.

Å si at en konsoll er "JTAG-et" blir like teit som å si at den er "USB-et" om hacken ble gjort via USB. Jeg har for øvrig en SATA-konsoll, for jeg brukte SATA til å hacke DVD-spilleren :roll:

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar

Sjekk denne videoen:

http://www.youtube.c...h?v=VevV_O6fYNQ

Ja slike kjipe restrictions som å måtte betale for spill... Er glad for at Microsoft jevnlig banner folk som spiller online med hacket konsoll. Er jo enkelt å se hva som skjedde med PC gaming fordi ingen hadde lyst til å betale for spillene sine i en 5-års periode.

Lenke til kommentar

Ny xbox = 980

1 nytt spill = 500

-_-, Om et nytt spill hadde kostet 300-400 hadde vi snakket om å droppe å flashe..

Du finner vel alle nye spill til 399 enkelte steder (dvs du må se på forskjellige sider for forskjellige spill) så akurat det argumentet var litt vel dårlig..

Jeg skal ikke si at jeg er så jævlig flink til å kjøpe alt selv heller altså men skal man argumentere så får det iallfall være saklig.

En annen ting jeg pleier å gjøre er å sette summen penger i sammenheng med noe annet, feks en tur på kino eller ut å spise. Egentlig hva som helst som er underholdning akkurat som spillet er. Hvis du må ut med 500kr for et spill du bruker 10 timer på så er ikke det så forferdelig sammenlignet med andre ting.

Men er enig i at hvis man sammenligner feks spill med spill så kan man se at man får forskjellig underholdning for likt beløp.

Ang det å kalle det noe annet en JTAG etc så vil det bare skape forvirring, jeg er enig i at begrepet er dårlig brukt siden JTAG er en standard og ikke noe mer. Men nå har det seg slik at det er såpass innarbeidet så da er det like greit å akseptere det.. :)

Hvis noen har tips til hvordan jeg fikser en 0003 konsoll med reflowa CPU og ny GPU så sleng meg en PM, denne hadde jeg tenkt å modde selv, men stoppet seg selv når jeg ikke ble kvitt feilen ved reballing og reflow.

Lenke til kommentar

Hvis de som har "moddet" xbox har litt samvittighet og ikke er rakafant så kjøper vel folk spill om de faktisk er gode nok til å bli brukt den gode summen med penger på.

Jeg pleier alltid å "prøve" spill før jeg kjøper dem, og det har jeg kommet langt med. Masse spill som jeg hadde gått på veggen av irritasjon om jeg hadde punga ut 600 for, for så og komme hjem og putte det i xboxen.

Senest Red Dead Redemtion, det må jo prøves. Likte det og kjøpte det LETT. Assassins Creed 2 derimot var det en glede å kunne "låne" spillet iom. at jeg ikke gidder å støtte den nye trenden til Ubisoft.

Men til alle som er så dumme og bruker dette Online..... Jeg spiller aldri online med moddet xbox, og de kompisene jeg kjenner som har gjort det. Selv med "teh top notch" firmware har blitt bannet fortere enn de rekker å reloade en rifle i MW2.

Så det vil jeg ikke anbefale.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...