Henrikenn Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=rB05_VXaqrM How?? Endret 27. mars 2010 av Henrikenn Lenke til kommentar
Romis Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Du kunne like gjerne spurt meg hvordan Harry Houdini gjorde det, aner ikke. Det er vel kanskje litt av greia? At man ikke skal vite det? Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 27. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2010 Du kunne like gjerne spurt meg hvordan Harry Houdini gjorde det, aner ikke. Det er vel kanskje litt av greia? At man ikke skal vite det? Vel, spurte ikke DEG. Spørte de som kunne det. Noen der ute må jo vite det. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Da vil jo jeg veldig gjerne vite det selv, såklart. Beklager. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Det eneste jeg vil si er at speil er involvert. Og spørr aldri en magiker om hvordan illusjonen utføres! Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 27. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2010 Det eneste jeg vil si er at speil er involvert. Og spørr aldri en magiker om hvordan illusjonen utføres! Spør ikke en magiker, spør dere Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) Den tredje personen er inni stolpen som går ned. Ser jo hvor mye kassen rister når dem går frem og tilbake. Synes ikke det er noe imponerende med slike "illusjonister" som bare bruker dyre kasser og apparater som gjør alt for dem. Endret 29. mars 2010 av kindermaxxi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå