Gå til innhold

Off jeg har spilt FPS spill lenge, men suger fortsatt >.<

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ting som hjelper meg en del er å sette seg inn i situasjoner og tenke realistisk og taktisk som om man er i krig. Bruk lyden i spillet godt til å finne ut hvor fienden er, legge opp raske taktiske måter å gå frem på mot fienden/andre spillere.

Ikke rushe men kanskje holde litt tilbake, flankere og den slags. Dette har faktisk funket en del for meg, og scoren går faktisk i pluss :) også blir det så mye mer moro å spille! :thumbup:

Lenke til kommentar

hehe :) kan prøve :D venter for min del på BFBC2 til xbox 360 (har det på pc da xD) så jeg kan spille med vennene mine som har xbox 360 så det med taktikk kan bli gøy ^^

Anyway så spiller vi jo for fun :) så hver gang jeg blir owna fra nå av skal jeg bare le dem rett opp itrynet når de kommer med kommentarer som "noob" osv. Folk som sier det ødelegger spillopplevelsen for andre mener nå jeg ;S

Endret av Julekula
Lenke til kommentar

Jeg er i samme situasjon som deg. I gode, gamle Unreal Tournament lot jeg vanskelighetsgraden justere seg automatisk, og etter en stund hadde den justert seg opp på Godlike. Følte meg som en konge da. Senere fikk jeg UT2k3 og fikk endelig prøve det i multiplayer på nettet. Mot boter rulet jeg. Mot mennesker levde jeg i ca tre sekunder. :p Idiot som jeg kjøpte jeg Battlefied 2142 og prøvde det på nettet, men ble slaktet ganske raskt. For å vise at man aldri lærer bestemte meg for å kjøpt BF:BC2, droppet singleplayer og gikk rett på nettet. Til når har jeg ca 70 Death og 4 Kills. To av dem var to folk som satt rett ved siden av meg, så jeg pløyde dem ned uten at de rakk å se hvem som skjøt. Selv da ble jeg skadet. :p

Men jeg fant en løsning etterhvert. Jeg dropper FPS spill. :blush: Greit BF:BC2 og CoD: MW2 er det beste man får tak i, men de er ikke for meg. Nå koser jeg meg i stedet med Final Fantasy XIII og Pokemon mens jeg venter på Just Cause 2.

Lenke til kommentar

et tips . . . hvis du virkelig vil bli bedre så er det bare å spille like vel det fikk denne tråden meg til å innse lol :) Drit i K/D ratio og bare spill for fun ^^ men hvis du fortsatt ikke liker spillene så er vel Final Fantasy et bra valg :)

Endret av Julekula
Lenke til kommentar

Øvelse gjør mester! :) Det beste er nok å prøve å holde avstand til fiende slik man får god tid til å sikte. Tenk over hvor du står, stå på en bakketopp gjør det veldig synlig. Beveg deg mye, pass på at du er i dekke når du beveger deg. Hold øye med hvor du har lag kamerater, bruk dem til det de er verd; skudd dekke, distraksjon, liv/ammo. Bruk lyd..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...