gerrardo Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Noen som har kjørt dette programmet til RYP? Første gangen min. Skal jeg velge de øvelsene som står der? Og kjøre dette som et helkropps program 3 dager i uken? Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Jeg har kun testet grunnprogrammet. Funket veldig bra, vertfall hvis man kjører det 2 ganger på rad Lenke til kommentar
gerrardo Skrevet 27. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2010 Okei : ) Men sjekk ut ekstrem muskelvekst programmet, skal jeg kjøre dette som et helkropps program? Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Ja deg mener jeg. Nå husker jeg ikke alle øvelsene, det var vel 4-5. Du dekker jo bein, rygg, bryst og skuldre, altså de store musklene. Småmusklene biceps, triceps osv. får kjørt seg nok når du løfter tungt nok på de store Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Ja, kjør programmet slik det står. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå