Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

rart problem

Gjest anoo

Anbefalte innlegg

hei, møtte en jente for en liten stund siden. Aller først fikk jeg inntrykk av at hun var litt keen på meg, og vi rota på byen et par ganger. Nå er det jeg som er litt keen på hu, men hun holder på med en annen nå!

Noen tips til hva jeg kan gjøre for å få hun tillbake?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først, så "hadde" du ikke henne fra starten av. Sorry. For noen folk så det å rote med folk betyr lite.

Du må ikke tenke på dette som et "få tilbake" situasjon, men heller "å vinne over hennes hjerte".

Slapp av, vær kul. Lat som om det er ikke noe big deal å være rundt henne. Snakk til henne som en venn osv. Så etter dere har et fast dialog, helst på et slikt nivå at hun kommer bort til deg for å prat. Så ber du henne om hu vil finne på noe, f.eks gå ut å spis + kino. Bare husk å spør på en avslappet måte sånn at du ikke virker desperat.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

ja forstår hva du mener, men man merker fort når noen er litt keen på deg! og det er noe jeg følte i denne situasonen. Men jeg føler heller at problemet er han andre gutten, så føler på en måte at jeg må vinne over han. Siden hun nå holder på med han så har jeg jo også ikke så veldig god tid før de evt tar det et steg videre, noe som også er et problem.

Takker for tipsene, skal prøve det å se hvordan går!

Lenke til kommentar
Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anonymt om temaer som er av sensitiv art.

;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...