Gå til innhold

BK: Skogbryn


kaian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har forsøkt meg på tilsvarende selv, og det er jo alltid morsomt å se hva slags resultat man får. Dessverre er det ikke alltid like morsomt for andre betraktere, men dette var slett ikke så gærent.

 

Det er uante muligheter med panorering i forskjellige dimensjoner inkludert sirkulært. Man kan jo også variere med å benytte teknikken subtilt (som i noen av eksemplene i artikkelen du linker til), eller mer uttalt som her.

 

Jeg liker for øvrig den hvite skrålinjen du har nederst (snø?).

Lenke til kommentar

Syns du har truffet relativt bra her. Akkurat passe abstrakt til min smak. Liker egentlig godt denne teknikken, men har ikke fått noen gode resultater selv. Uansett tilbake til ditt:

Liker veldig godt de vertikale linjene du har fått til her. Veldig fin innpakking på venstre side. Det grønne gjør seg også bra. Den hvite linja med snø var også flott.

 

Er det noe negativt jeg skal si må jeg nok nevne at jeg detter litt ut av bildet på høyre side. De små røde bjørkerisa(?) kan ikke veie opp tyngden du får fra stammene(?) og det grønne på venstre side. En til vertikal stripe på høyre side kunne hjulpet mye. Men da hadde nok de formasjonene til høyre i forgrunnen blitt _for_ fremtredende igjen. Ikke lett denne. En idè er å dele bildet i to. Del ca på midten vertikalt og lag et bilde av høyredel og et av venstre del?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...