Gå til innhold

Aprilfest 2010 - Anew - Ut i det blå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

22. april: Det er en grunn til at det er en klisjé da. Det er pent rett og slett.

23. april: Like greit da å få få ut alt det som er stappet inn i hodet i løpet av dagen.

25. april: Nok en stilig natteksponering. Enig i at det kan likne på et piano når det først har blitt nevnt.

Dagens: Kan bare slutte meg til hylekoret. Meget vellykket. Oppsynet til krabben gir meg assosiasjoner til filmen "District 9".

Lenke til kommentar

Må hive meg på skrytinga, jeg også - virkelig høyt nivå på mange bilder her :) Skulle jeg plukket et, er jeg fremdeles veldig oppstemty over fargene og komposisjonen på Lysakerelvas utløp, nydelig :thumbup: Takk for de flotte bildene, og en flott fest (med en ufrivillig reisethriller på kjøpet)!

Lenke til kommentar

Takk og takk. Selv syns jeg vel at nivået er i overkant variabelt på denne festen. Noen få av bildene er jeg godt fornøyd med (som Lysakerelven), mens andre er høyst forglemmelige "fillers".

29. april får en filler:

Baloo sez hello and wish you were here!

852509916_ayYJV-X2.jpg

Dagens låt: Madonna - Holiday

Endret av Anew
Lenke til kommentar

Kjempefint...utrolig fine farger du får til, får ikke til det jeg... :hmm:

Du får spørre Snekkern eller TorVidle. Jeg tror det kalles "Nikon-farger". ;) Neida - det er vel mest Bibble.

Aprilfesten avsluttes med dette lille stykket Americana:

Overcompensating Toyota Salesman Blues

859721303_AnhgF-L.jpg

Iso 7200.

Ingen, absolutt ingen har større amerikanske flagg enn Toyotaforhandlerne.

Dagens låt: Lee Greenwood - God Bless The U.S.A

http://www.youtube.com/watch?v=Q65KZIqay4E&fmt=18

Lenke til kommentar

Profft...er det Bibble dere bruker nå da, ikke PS, kjøpe-program det ...?

Bibble is the stuff. Du kan se på det som DPP på stereoider. Ligner en del på Lightroom, men samtidig anderledes.

edit: koster penger, men mindre enn Lightroom.

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Du frister nå da...har jo DPP, PS7 (som virker nå) og Elements...kan vel eksperimentere litt med å skru på farger, kan ikke tro at det er Bibble som lager det så flott...må jo være kamera og fotograf også... :roll:

Det er nok fotografen også ...

Du kan få en Bibble demontrasjon på pub'en når vi er i London om noen uker ;)

Det har vært en litt uvanlig aprilfest denne gangen Anew, men en god del bra bilder. Det er ikke sikkert du synes det nå; men når du går tilbake og titter om et par måneder, så mener du nok noe annet :thumbup:

Lenke til kommentar

Profft...er det Bibble dere bruker nå da, ikke PS, kjøpe-program det ...?

Jeg har brukt Bibble siden før det ble kult. ;) Der går åpenbart an å få de samme fargene ut av det meste på markedet, men Bibble gjør det lett (og relativt billig, med en fantastisk support-policy - med Bibble 4 hadde jeg gratis oppgraderinger i 4 år).

Viktigst er uansett lyset.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...