arnold_layne Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Eksemplarisk bruk av vidvinkel! Tett på motivet med masse miljø rundt og en sedvanlig treffsikker komposisjon. Can we ask for more? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Det ser ut til å ha gjort susen ja! Det var satt til aRGB. (ikke output da) Det var godt å høre. Dagens låt: The Volcanos - Sand Crab Jeg fikk assosiasjoner til Krabbe Klo med Bjørn Hellfuck når jeg så bildet ... Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Flotte linjer på krabben - godt komponert. Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 +1 (les: alt er sagt allerede...) Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 +1 (les: alt er sagt allerede...) (..Du er også Bjørn Hellfuck-fan?) Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 22. april: Det er en grunn til at det er en klisjé da. Det er pent rett og slett. 23. april: Like greit da å få få ut alt det som er stappet inn i hodet i løpet av dagen. 25. april: Nok en stilig natteksponering. Enig i at det kan likne på et piano når det først har blitt nevnt. Dagens: Kan bare slutte meg til hylekoret. Meget vellykket. Oppsynet til krabben gir meg assosiasjoner til filmen "District 9". Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Takker for en nydelig fest - festene dine pleier være verdt å følge, og denne var ikke noe unntak. Mange flotte bilder - spennende natteksponeringer og andre inspirasjonskilder. Takk! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Slutter meg til Trondsters ros her , her var mye perfeksjonisme ute og gikk Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Enig med Trondster og RandiA her. Tror kanskje flybildet 20. april er min favoritt, hvis jeg skulle velge ett. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Ja, 20. er flott, men jeg synes også 19. er kjempebra... Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Må hive meg på skrytinga, jeg også - virkelig høyt nivå på mange bilder her Skulle jeg plukket et, er jeg fremdeles veldig oppstemty over fargene og komposisjonen på Lysakerelvas utløp, nydelig Takk for de flotte bildene, og en flott fest (med en ufrivillig reisethriller på kjøpet)! Lenke til kommentar
Anew Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Takk og takk. Selv syns jeg vel at nivået er i overkant variabelt på denne festen. Noen få av bildene er jeg godt fornøyd med (som Lysakerelven), mens andre er høyst forglemmelige "fillers". 29. april får en filler: Baloo sez hello and wish you were here! Dagens låt: Madonna - Holiday Endret 7. mai 2010 av Anew Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Kjempefint...utrolig fine farger du får til, får ikke til det jeg... Lenke til kommentar
Anew Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2010 Kjempefint...utrolig fine farger du får til, får ikke til det jeg... Du får spørre Snekkern eller TorVidle. Jeg tror det kalles "Nikon-farger". Neida - det er vel mest Bibble. Aprilfesten avsluttes med dette lille stykket Americana: Overcompensating Toyota Salesman Blues Iso 7200. Ingen, absolutt ingen har større amerikanske flagg enn Toyotaforhandlerne. Dagens låt: Lee Greenwood - God Bless The U.S.A http://www.youtube.com/watch?v=Q65KZIqay4E&fmt=18 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Profft...er det Bibble dere bruker nå da, ikke PS, kjøpe-program det ...? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Profft...er det Bibble dere bruker nå da, ikke PS, kjøpe-program det ...? Bibble is the stuff. Du kan se på det som DPP på stereoider. Ligner en del på Lightroom, men samtidig anderledes. edit: koster penger, men mindre enn Lightroom. Endret 7. mai 2010 av tomsi42 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Du frister nå da...har jo DPP, PS7 (som virker nå) og Elements...kan vel eksperimentere litt med å skru på farger, kan ikke tro at det er Bibble som lager det så flott...må jo være kamera og fotograf også... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Du frister nå da...har jo DPP, PS7 (som virker nå) og Elements...kan vel eksperimentere litt med å skru på farger, kan ikke tro at det er Bibble som lager det så flott...må jo være kamera og fotograf også... Det er nok fotografen også ... Du kan få en Bibble demontrasjon på pub'en når vi er i London om noen uker Det har vært en litt uvanlig aprilfest denne gangen Anew, men en god del bra bilder. Det er ikke sikkert du synes det nå; men når du går tilbake og titter om et par måneder, så mener du nok noe annet Lenke til kommentar
Anew Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2010 Profft...er det Bibble dere bruker nå da, ikke PS, kjøpe-program det ...? Jeg har brukt Bibble siden før det ble kult. Der går åpenbart an å få de samme fargene ut av det meste på markedet, men Bibble gjør det lett (og relativt billig, med en fantastisk support-policy - med Bibble 4 hadde jeg gratis oppgraderinger i 4 år). Viktigst er uansett lyset. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Viktigst er uansett lyset. Spoilsport Har dere kommet hjem nå, eller er det fortsatt sun'n'surf? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå