bareanton Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Dagens var pent og jeg tror den etterbehandlingen passet perfekt til det bilde. Faktisk fikk bilde meg til å tenke mange år tilbake når jeg tilbringte sommere på sørlandet. Brukte du samme Poladroid programmet som de to andre? Lenke til kommentar
Anew Skrevet 17. april 2010 Forfatter Del Skrevet 17. april 2010 Jepp! Poladroid. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Jepp! Poladroid. Poladroid FTW Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Det der må nok prøves, ja! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Det der må nok prøves, ja! Prøvde den jeg...vet ikke helt hvordan den virket, bare en liten sak som lå på skrivebordet, så klikket jeg på et bilde og plasserte det på angitt plass, mer var det visst ikke å gjøre...bare å vente, vet ikke om jeg gjorde rett. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Prøvde den jeg...vet ikke helt hvordan den virket, bare en liten sak som lå på skrivebordet, så klikket jeg på et bilde og plasserte det på angitt plass, mer var det visst ikke å gjøre...bare å vente, vet ikke om jeg gjorde rett. Det er bare å dra og slippe bildet ditt på kameraet (Det må være en jpegfil, slipp på bildet som stikker ut av kamera). Så tar det noe tid, og et bilde dukker opp. Når det erferdig fremkalt (tar flere minuttter) så legger det seg i "Mine dokumenter". Synes at Anew er den som har kommet best ut av det hittils. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Ja, det jeg prøvde med ble ikke særlig imponerende nei...måtte vente en god stund, så får bildet et merke i hjørnet når det er ferdig. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 He he he, ble bra Polaroid det der :!: Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 "Blue Haze": Meget delikat. Bildet holdes i balanse av stort fjell og intenst lys. "Lost Horizon": Flott speiling, følelse av noe øde og forlatt. "Blue in the Face": Syk blåfarge (sto vel bra til fotografens dagsform), god følelse av fart. Bra natteksponering igjen. "Disconnect The Dots": Sprøtt. "Sweet F.A.": Ser ut som at alt er innbakt i gelé, klart til og spises. "Sail Away": Dette var stas, nødløsning du lissom. "Heart Shaped Box": Var også pent. Søtten så mange keepers du har her... Lenke til kommentar
Anew Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Synes at Anew er den som har kommet best ut av det hittils. Takk til alle. Jeg mistenker at mitt gjorde seg bra pga. kombinasjonen av duse blå- og bruntoner, som passet Poladroid fint - ikke at ditt var så halvgalt, heller. I går var det søndag, og søndag er familiedag. Wuthering Heights 100/2.8 @ f/8, 1/400, iso 400 Dagens låt: Kate Bush - Wuthering Heights http://www.youtube.com/watch?v=WChywYrwHBY&fmt=18 Endret 19. april 2010 av Anew Lenke til kommentar
Anew Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 Nødløsning de-luxe i dag: Vi har funnet ut at det finnes en bitteliten mulighet for å komme med et fly til USA i morgen, dersom vi møter opp på flyplassen og får stand-by bilett... Things Change 100/2.8, f/11 Dagens Låt: The Bluetones - Things Change (fantasisk låt fra et flott album med den - for i dag - passende tittelen Expecting to Fly) http://www.youtube.com/watch?v=M08ZrL0Q60M&fmt=18 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Vi får krysse fingrene og håpe at dere svever oppe i det blå imorgen. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 I går var det søndag, og søndag er familiedag. Wuthering Heights Kjempebilde i dag (Den gamle sort-hvit filmen av den har jeg brukt mye med elever, melodien også...) Lenke til kommentar
# offline Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Wuthering Heights var herlig skarpt. Det er et godt kamera du har kjøpt deg Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Wuthering Heights var glimrende! Lenke til kommentar
Anew Skrevet 24. april 2010 Forfatter Del Skrevet 24. april 2010 20. april Ut i det blå gikk det, etter at vi altså kastet hele familien i bilen og kjørte opp til Gardermoen i håp om å komme med det vi visste var et fullt fly. Å si at det var ekstremt spennende å vente på å få vite om vi kom med er en kraftig understatement, men så var også gleden da vi fikk vite at vi kom med stor! Det ble en superintens dag - først med usikkerheten om vi kom med, så teknisk feil på flyet som førte til at vi måtte tilbringe 2 timer om bord før flyet gikk, og som igjen førte til at vi måtte stresse max på Newark for å rekke kveldens siste fly til Orlando, og så kjøreturen ut til Cocoa Beach for å finne leiligheten i mørket. Dagens bilde er tatt over Grønland, og er ikke så inmari spennende, men fjelltoppene som stakk opp gjennom skyene var litt tøft: Lenke til kommentar
Anew Skrevet 24. april 2010 Forfatter Del Skrevet 24. april 2010 21. april Etter en litt urolig og kort natt, våknet vi glade og jet-laggede i 6-tiden til en litt grå dag med "bare" 25 grader i luften og 22-23 grader i vannet. Vi startet med bading i basseng og hav, og endte med litt lett shopping. Jeg er rimelig sikker på at det blir en Nook på meg i løpet av kort tid... Whipe Out Lenke til kommentar
Anew Skrevet 24. april 2010 Forfatter Del Skrevet 24. april 2010 (endret) 22. april Litt klisjepreget, men soloppgangen fra balkongen vår er rimelig pen: 220mm, f/16 Endret 24. april 2010 av Anew Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Fjelltoppene gjennom skyene var flotte, ja! Ble litt som fjæresteiner i langtidseksponert vann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå