bareanton Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Bildet for 8. april er oppe Hmm, og det tror jeg er det jeg liker best til nå! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Synes det er mange fine aprilfester i år, jeg. Men - din er IMHO rett og slett den beste, Anew. foreach(Bilde b in Anew.Bildeserie(Aprilfest)) { forum.post("Pokker ta - " + b.toString() + " var bra det også!!11!"); } Lenke til kommentar
Anew Skrevet 13. april 2010 Forfatter Del Skrevet 13. april 2010 På noe så anakronistisk som en telefonkiosk, har noen tapet opp denne siden fra et ukjent magasin... Disconnect The Dots Tokina 100/2.8 @ f/4, 1/60, iso 200. Dagens låt: Of Montreal - Disconnect The Dots http://www.youtube.com/watch?v=RxsTckF5C30&fmt=18 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 foreach(Bilde b in Anew.Bildeserie(Aprilfest)) { forum.post("Pokker ta - " + b.toString() + " var bra det også!!11!"); } enig! Kan wrappes in i en while (true) { } Lenke til kommentar
Anew Skrevet 14. april 2010 Forfatter Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Hrmpf. Dagens blir også en nødløsning. Minstedatteren min har plutselig bestemt seg for ikke å sove før mamma kommer og legger seg. Dermed blir det veldig sent før jeg kan begynne å tenke på foto, og da må man ty til ovenfor nevnte løsningstype. Sweet F.A. 100/2.8 @ f/22, 10 sek, 4x SB800 blink @ 1/128 fra N/S/E/W Dagens låt: Love and Rockets - Sweet F.A. http://www.youtube.com/watch?v=JQ5ZxmyvnRc&fmt=18 Endret 14. april 2010 av Anew 1 Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Ordet "Nødløsning" har nok en del betydninger jeg aldri har vært klar over Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Fin nødløsning ja, fin musikk også Lenke til kommentar
Anew Skrevet 15. april 2010 Forfatter Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Litt "nødløsningete" i dag også. Flyet fra Oslo til Mandal var innstilt (noe med en vulkan... ), så det ble 750km kjøretur i dag i en utroooolig anemisk Suzuki Grand Vitara. Raskt ut-i-det-blå snapshot fra Mandal: Sail Away 100/2.8, f/4. Tokinaen er veldig lys, men jeg likte hva det gjorde for bildet her. Dagens låt: Saint Etienne - How We Used to Live http://www.youtube.com/watch?v=qA4RSOCDeZs&fmt=18 Endret 15. april 2010 av Anew Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Litt "nødløsningete" i dag også. Flyet fra Oslo til Mandal var innstilt (noe med en vulkan... ), så det ble 750km kjøretur i dag i en utroooolig anemisk Suzuki Grand Vitara. Raskt ut-i-det-blå snapshot fra Mandal: Fint bilde, angående din lange kjøretur, så leste jeg dette på Facebook i dag: Melding fra Island nå ikveld : "Viur herur på Islandur beklagur for detur som nåur skjerur, menur hvisur derur ikke betalur vårur gjeldur villur dennur vulkanur fortsettur å spyur utur askur." Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Fin maritim stemning. Flykaos? Båt. Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Glitrende sjøspeil og trebåt - det er vår sommer, det Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Sørlandet i et nøtteskall. Mangler bare litt ferske reker og kald hvitvin. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 15. april 2010 Forfatter Del Skrevet 15. april 2010 Takker for kommentarer. Posten er nå oppdatert med bildetittel og dagens låt. Og nå: lage "beredskapsplan" for hva vi skal gjøre dersom luftrommet over Norge fortsatt er stengt, mens England åpner. Plan: Hive ungene i bilen søndag kveld med planlagt ankomst i England 20-30 timer senere. Da rekker vi flyet til Orlando kl. 11 tirsdag. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Slik prognosene er så, tror jeg du har større sjanse for fly fra Roma eller Madrid enn London ... Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Pent det siste der. Gir sommerfølelser Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Henger meg på de andre her. Fikk også veldig sommerfølelse av dette. Flott "nødløsning" Lenke til kommentar
Anew Skrevet 17. april 2010 Forfatter Del Skrevet 17. april 2010 (endret) We are The Internets! Prepare to be assimilated. Inspirert av Petteram og iKenneth måtte jeg prøve Poladroid. Man tager fotoutstyr for 20-25000 kroner, lysmåler, fokuserer og komponerer nøye, holder pusten når man trykker inn utløseren, og så fucker man det totalt opp i en automatisert prosess. På Internettet blir det kunst av sånt... Heart Shaped Box 100/2.8 @ f/22, 1/80, iso 800 Dagens låt er en liten retur til noe av det gode som kom ut av 90-tallets massive finanskrise: Nirvana - Heart Shaped Box http://www.youtube.com/watch?v=n6P0SitRwy8&fmt=18 Edit: I går var jeg totalt fokusert på å finne ut hvordan jeg skulle slukke en vulkan, så bilder utgikk helt. Var en tur i Tønsberg, og hadde kunne fikse noen fine snapshots, men glemte kameraet! Endret 17. april 2010 av Anew Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Etter et par (fortjente) hvileskjær er du tilbake i fin driv. Liker godt begge de to siste. Båten er flott komponert og jeg er enig i at de utbrente områdene bidrar på en positiv måte. Men jeg tror jeg ville foretrukket at hele knuten var i fokus (altså en anelse større dybdeskarphet). "Polaroid-fremkallingen" var veldig passende på hjerteboksen (er det en plugin i Bibble elns?). Nok en perfekt komp, fine duse farger og ikke minst en knalltøff låt Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Fine farger i den siste der...hadde det vært en musling, som det nesten ser ut som, ville det nok vært en perle i den der. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 hehe... Meget bra. Et lite stykke kunstverk #on the interweb's" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå