Gå til innhold

Aprilfest 2010 - Anew - Ut i det blå

Anbefalte innlegg

Årets Aprilfest blir litt pussig for min del, siden jeg skal være på reisefot i store deler av måneden. 6.-11. april drar jeg på norgesturne med jobben - Hurtigruten i 5 dager. - før jeg 20. april drar på 3 ukers ferie til Cocoa Beach.

Fellesnevneren for disse to tingene er havet, og månedens tema blir derfor "ut i det blå". (Takk til Tom for det)

Nivå: Entusiast

Endret av Anew
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jøss folkens! Takk skal dere ha. :) Jeg føler meg litt "tilbake" ja, Randi. Etter godt og vel et halvår (egentlig siden august) uten særlig inspirasjon begynner jeg å føle at jeg har en liten smule kreativt overskudd igjen.

Dagens bilde:

Outside Looking In

825884307_7VXtS-X2.jpg

21mm, f/3 (vidåpen), 1.3 sek. Lagt på vignettering i post.

Oslofjorden er ikke et særlig vakkert syn om våren. Gulgrønn havis som smelter, og all den driten som har ligget fastfrosset i isen driver rundt på overflaten.

Dagens låt: The Moody Blues Legend of a Mind

http://www.youtube.com/watch?v=r_TbovyVOzs

Lenke til kommentar

Jeg kan vel si så mye, Kjetil, som at jeg ikke hadde den typen blåis i tankene... :sick:

I går ble bildet ødelagt av en parkeringsvakt(!), og jeg endte opp hos en kamerat om kvelden, så det ble ingen "take 2". Frikort altså.

I dag har 5-åringen min lært seg å sykle. Det var selvsagt enormt stort, og for henne nok et steg mot å frigjøre seg fra foreldrenes klamme grep.

Ut i det blå

827573522_YwA8v-X2.jpg

17mm, f/5.6

Dagens låt: Geneva - Into the Blue

http://www.youtube.com/watch?v=gFlT-T7dsYI&fmt=18

Lenke til kommentar

"Outside looking in" var nydelig! Isøyet hadde vært et tøft motiv alene, men når det blir toppet av den bakgrunnen kan jeg ikke be om mer. Hadde det vært mitt bilde hadde jeg sporenstreks reservert et stykke veggplass.

Enig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...