kaian Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Jeg har ventet en stund på en bedre galleriløsning, men det tar tid. Jeg har noen bilder jeg er veldig fornøyd med selv, og som jeg gjerne viser fram, så jeg legger dem ut her. Jeg er altfor dårlig til å bruke bildekritikken, men jeg har stadig som forsett å bli bedre på det. Særlig poster jeg nesten aldri egne bilder der, og det er bare skjelden at jeg kritiserer andres arbeid. Jeg skal prøve å skjerpe meg. De første postene vil være tilbakeblikk på tidligere bilder, så kommer framtidige bilder etter hvert. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 27. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2010 Her er først noen fra i år: Et (sommer-)serveringssted på Akershuskaia, i januarsolnedgang Peder Isenes isskulptur for Unicef, innsamling for Haiti Og en familie som gir penger til Unicef, Haiti (Akamtreff Oslo, januar) Refleksjoner i glassvegg (Akamtreff) Lamper Hest i innhegning (Akamtreff Oslo, mars) Skogbryn - og en teknikk jeg kommer til å jobbe mer med framover Den siste her er temmelig spesiell, jeg legger den i BK for innspill. Lenke til kommentar
Resolver2009 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Fantastiske bilder Kaian! Bra jobbet! Likte spesielt bildet fra Akerskaia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå