Gå til innhold

Spare i Skagenfond?

Anbefalte innlegg

Den kursen og avkastningen du ser er etter at kostnadene er trukket fra.

Jeg er mest interessert i min avkastning, så får heller Skagen ta de 3,26% (i 2009) for jobben.

Forresten så ville 2000 i måneden i 17 år gitt adskillig mer enn 500k i saldo.

Så den avkastningen skagenfondene.no viser meg, det er min avkastning, etter at deres provisjon er trukket fra? Altså den merverdien jeg får på mine penger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 år senere...

Aksjemarkedet har vært veldig bra den siste tiden, og Skagen-fondene Global, Vekst og Kon-Tikier vel alle "all time high" nå. Har penger i banken og har lyst til å investere i aksjefond, men er redd for å gå inn før en eventuell korreksjon.

Lenke til kommentar

Nå er det gått over 4 år siden sist. Folk er fortsatt fornøyd?

Skagen har ikke vært særlig bra de siste årene, men i det siste har de tatt seg bra opp.

Jeg sparer ikke i Skagen lenger, men i noen indeksfond. Innestående i Skagen har jeg stående til jeg trenger pengene da det vanligvis ikke er særlig smart å bytte fond når man har et brukbart overskudd som må beskattes om man bytter.

Lenke til kommentar

Nå er det gått over 4 år siden sist. Folk er fortsatt fornøyd?

Skagen har ikke vært særlig bra de siste årene, men i det siste har de tatt seg bra opp.

Jeg sparer ikke i Skagen lenger, men i noen indeksfond. Innestående i Skagen har jeg stående til jeg trenger pengene da det vanligvis ikke er særlig smart å bytte fond når man har et brukbart overskudd som må beskattes om man bytter.

Både Skagen Vekst, Global og Kon-Tiki har vel en annualisert avkastning de siste 3 årene på godt over 10%?

Har du vurdert Nordnet Zero? Men da går man vel glipp av skjermingsfradrag

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...