ÅdneD Skrevet 27. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2010 Eg har fått fascinasjon for portrett i det siste og har prøvd meg litt fram på mine nærmaste. Dette, av dama, blei eg ganske nøgd med. D90 - 50mm - 1/60 - F/2.5 - iso 100 Det er redigert med RAW-konverteren i Photoshop CS3 og svakt retusjert. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 27. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2010 Det er et sjarmerende portrett av en søt jente, jeg liker det. Litt småpirk: refleksene i øynene (plasseringen av refleksen på iris) virker litt forstyrrende, ville trolig passet bedre om hun kikket motsatt retning? Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 27. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mars 2010 Ja, du har eit poeng der. Eg er ganske ny på dette med lys og slikt, så eg tenkte ikkje så mykje på akkurat det, men eg skal prøva å vera meir bevist neste gong. Lys: SB-400 på kamera reflektert i veggen 1m til venstre for ho. Ein reflektor(pappplata med aluminiumfolie)til høgre for ho. Lenke til kommentar
Christiansk Skrevet 27. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2010 Du burde brukt mindre lukker for å gjøre ørene og alt håret skarpt. Ellers et fint bilde av ei fin jente:) Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 27. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) Du meiner vel blendar? Det at den er såpass open er med vilje, for å få fjeset til å stå litt ut og ikkje bli så flatt; eg syns òg at det framheve augene. Det er bevisst. Edit: Kvar er manerane mine? Takk for positive tilbakemeldingar. Endret 27. mars 2010 av Eksistensiel Lenke til kommentar
Christiansk Skrevet 27. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2010 Selvfølgelig mente jeg blender! Du har helt rett i at det kanskje får øynene til å bli mer fremhevet. Lenke til kommentar
SRD Skrevet 27. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2010 Jeg synes ikke du bør velge en mindre blender. Synes det er flott at det bare er øynene som er skikkelig skarpe. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 27. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mars 2010 Takk. Det med djubdeskarpheit er vel smak og behag Lenke til kommentar
Ponus Skrevet 28. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2010 Flott bilde og konstruktive tilbakemeldinger, spesielt jeg lærte mye av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå