Kenneth Solfjeld Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) Bruker: KSolfjeld Utfordring: Fotografere miljøet og landskapet langs kysten. Fortrinnsvis Helgelandskysten, men også andre steder hvis det passer seg slik. Deltakernivå: Kandidat Utstyr: Nikon D300 (og muligens et FF) og optikk som passer til tid, sted og situasjon. Ekstrautfordring: Så mye sort hvitt som mulig, men det må vurderes for hvert bilde. Ikke alltid at sort hvitt fungerer. Endret 27. mars 2010 av KSolfjeld Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Må nesten følge med på denne *mine innlegg* Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Må nesten følge med på denne *mine innlegg* +1 Jeg vokste opp like sør for Helegelandskysten (regner det fortsatt som "heim") og bildene dine, KSolfjeld, gir meg alltid en god følelse av hjemlengsel Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Gleder meg til å se flotte landskap Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Jeg ikke tid til å ta klassiske naturlanskapsbilder denne første uken. Jobber som en gal på Inferno 2010. Derfor blir den første uken dedikert til konsertlandskap;) først ut er: Belphegor Nikkor 70-200mm f/2.8G@150mm ISO 800 1/100 sek. f/3.5 Endret 3. april 2010 av KSolfjeld Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Fine silhuetter og nyanser i bakgrunnen. Ikke heeelt det jeg forbinder med miljø og landskap langs kysten, men.. Endret 3. april 2010 av Trondster Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 Som sagt blir det ikke tid til det. Må improvisere. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Hehe, jeg og hadde bestemte formeninger om hva som ventet av vakkert kystlys, men det var slett ingen dum erstatning i dag! Gleder meg til å følge tråden, både innendørs og utendørs Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Ikke akkurat et bilde som pirret hjemlengselen min - men flott, none the less Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Tøft! Spennende å se hva mer du kommer med. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 Må trekke meg fra Aprilfesten. Klarte å kjuke inn minnekortet feil vei under siste konserten på Inferno 2010. Kameraet døde. Har ikke fått råd til et 2nd hus enda, så jeg må dra på fisketurer i stedet, mens kameraet er på sykehus. Sorry.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Må trekke meg fra Aprilfesten. Klarte å kjuke inn minnekortet feil vei under siste konserten på Inferno 2010. Kameraet døde. Har ikke fått råd til et 2nd hus enda, så jeg må dra på fisketurer i stedet, mens kameraet er på sykehus. Sorry.. Triste saker. Skitt fiske. (Eller du får gjøre som Petteram og bruke en el-cheapo kompakt) Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Må trekke meg fra Aprilfesten. Klarte å kjuke inn minnekortet feil vei under siste konserten på Inferno 2010. Kameraet døde. Har ikke fått råd til et 2nd hus enda, så jeg må dra på fisketurer i stedet, mens kameraet er på sykehus. Sorry.. Triste saker. Skitt fiske. (Eller du får gjøre som Petteram og bruke en el-cheapo kompakt) Det funker helt greit det:-) Lenke til kommentar
kaian Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Ai, så kjedelig! Det er litt tidlig for stangfiske i skogen heromkring enda, men i sjøen bør det være bra... Støtter ellers forslaget om å gjøre som Petteram... Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Utrivelig å høre, håper doktoren klarer å fikse pasienten greit - og at kreativiteten bygger seg opp i ventetiden Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 7. april 2010 Forfatter Del Skrevet 7. april 2010 Takk for de vennlige ord! Jeg har 3000 bilder fra Infernofestivalen som skal gjennomgås. Kanskje like greit å være kameraløs en stund fremover. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 ..Men - du har kanskje et par bilder far de andre dagene på Infernofestivalen, da? Ellers bummer og kondolerer - hadde sett fram til flotte kystbilder, landskapsmotivløs som jeg er her nede på flatlandet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå