Thlom Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Sitter og aner fred og ingen fare, alt virker ok ut, men plutselig sier en kar at æøå ser helt skeiv ut med han. men hos meg ser det helt greit ut. Altså, Jeg kjører X-chat, og æøå ser helt fint ut hos meg, men hos en kompis blir bokstavene helt skeiv. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Dette er staaaaandard spørsmål. Jeg husker ikke hvordan jeg fikk ordna det, men dette spørsmålet/svaret som kommer bør inn i FAQ. (hvis det ikke ligger der!?) Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 høh, det så jeg ikke sist jeg bladde gjennom. *flau* men nå funker det vist nok Takk så mycke. Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 ja, det er det jeg mener.... Det bør komme et skikkelig system på den FAQ-saken, for det er ingen som gidder å pløye gjennom tre laaange sider hver gang man har et lite problem, det er så mye enklere å skrive et lite innleg... Lenke til kommentar
whoi Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 ja, det er det jeg mener....Det bør komme et skikkelig system på den FAQ-saken, for det er ingen som gidder å pløye gjennom tre laaange sider hver gang man har et lite problem, det er så mye enklere å skrive et lite innleg... Hva med å lage en "table of contents"? Da ser man allerede i første posten om det er muligheter for å få svar på spørsmålet sitt. Lenke til kommentar
surfer86 Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 litt offtopic, men prøv irssi du vil elske det. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 litt offtopic, men prøv irssi du vil elske det. Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Avatar....surfer86...plystre-plystre Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 ja, det er det jeg mener....Det bør komme et skikkelig system på den FAQ-saken, for det er ingen som gidder å pløye gjennom tre laaange sider hver gang man har et lite problem, det er så mye enklere å skrive et lite innleg... Hva med å lage en "table of contents"? Da ser man allerede i første posten om det er muligheter for å få svar på spørsmålet sitt. Noe sånt jeg tenkte på, jah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå