Gabriel Shear Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 T610 Aluminium Haze er vel den som kommer på markedet først, men jeg tror jeg skal prøve å vente til Abyss Blue kommer. Noen som ikke klarer å vente? Hvor lang tid tar det før de andre typene kommer? T610 Aluminium Haze kommer her (på Magne Aase i Førde) på torsdag. Hvor lang tid tar det før de andre typene kommer? : ? Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 SE Nordic Support senter sier at T610 og P800 kommer i nye farger til høsten. Så lenge gidder jeg ikke vente, så blir nok Aluminium Haze og så satser jeg på at man kan bytte deksel mer eller mindre lett når de andre kommer. Lenke til kommentar
- MaRe - Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Hvorfor vente kanskje 2-3mnd på den når man bare kan kjøpe de dekslene når de kommer.. :wink: Ser jo hvor lang tid det har tatt før dekslene til Nokia 7250 har kommet i butikken.. Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 til høsten??? OMFG!#¤%&! :o OK.. da blir det å kjøpe den på torsdag. Men bytte deksel? Er ikke det i ett med telefonen da? Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Tenker det blir hvitt/sølv først, blir det mulig å skifte deksel kommer jeg nok til å bytte til blått etter hvert... Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 til høsten??? OMFG!#¤%&! :o OK.. da blir det å kjøpe den på torsdag. Men bytte deksel? Er ikke det i ett med telefonen da? Dekslet bak er jo bare å ta av og på. Ellers får man jo ikke byttet SIM osv. Det foran vet jeg ikke sikkert, men tror det er sånn som t68 er. Er ikke meningen man skal bytte det selv, men det går. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 til høsten??? OMFG!#¤%&! :o OK.. da blir det å kjøpe den på torsdag. Men bytte deksel? Er ikke det i ett med telefonen da? Dekslet bak er jo bare å ta av og på. Ellers får man jo ikke byttet SIM osv. Det foran vet jeg ikke sikkert, men tror det er sånn som t68 er. Er ikke meningen man skal bytte det selv, men det går. Det skal sikkert gå ann, men om de kommer til å selge deksler, det er jo rimelig usannsynlig... Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Det skal sikkert gå ann, men om de kommer til å selge deksler, det er jo rimelig usannsynlig... Nja.. de selger jo ikke deksler til t68 heller, men med litt innsats er det ikke noe problem å finne steder som selger deksler på nettet. Orginale og uorginale. Lenke til kommentar
Spydleif Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Det går ikke an å skifte deksel. Ett eller annet med at skjermen ikke tåler det... Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 jo da, det går ann å skifte deksel, men du kan ikke gjøre det selv, SE service point gjør d for deg. dem har de rette utstyrene. tror d kommer til å koste sånn ca 500 for deksle og arbeidet for å bytte deksel. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Det går ikke an å skifte deksel. Ett eller annet med at skjermen ikke tåler det... Går ann for det. Lenke til kommentar
- MaRe - Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Mener å ha sett at man kun kan bytte ut den delen som er lakkert både bak og foran,ikke det sorte rundt skjermen... Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Mener å ha sett at man kun kan bytte ut den delen som er lakkert både bak og foran,ikke det sorte rundt skjermen... Ja, men tingen her er jo at mange helst vil ha den blå i stedet for Aluminium Haze. Begge har jo den svarte delen rundt skjermen. Den er jo stilig til tusen også, så vil ikke bytte den. Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Jeg vil også egentlig ha den i Abyss Blue. men får bare satse på at man kan bytte dette på et SE service point, gidder ikke vente mange mnd for å få selve telefonen:P Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Jeg vil også egentlig ha den i Abyss Blue. men får bare satse på at man kan bytte dette på et SE service point, gidder ikke vente mange mnd for å få selve telefonen:P Kommer til å gjøre det samme, jeg også. Sender den inn jeg, så slipper jeg å tenke på om jeg ødelegger den... Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Jeg vil også egentlig ha den i Abyss Blue. men får bare satse på at man kan bytte dette på et SE service point, gidder ikke vente mange mnd for å få selve telefonen:P Kommer til å gjøre det samme, jeg også. Sender den inn jeg, så slipper jeg å tenke på om jeg ødelegger den... Lenke til kommentar
Hobbes Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Jeg synes aluminiumen er mer en fet nok som den er! Citri venter den inn 13. Gleder meg som en unge! Lenke til kommentar
smurt Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 I følge lev. så er T610 utsatt igjen. Ubekreftet 26/06. Dato har blitt forandret flere ganger. Tror ikke den kommer før godt ut i neste måned. :-) Lenke til kommentar
Hobbes Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 smurt: flere som har fått sine i dag, så telefonen har kommet til Norge.... Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Jeg såg den i dag. Synes dekselet var stilig jeg :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå