Gå til innhold

Hvilken T610 skal du ha?


Anbefalte innlegg

T610 Aluminium Haze er vel den som kommer på markedet først, men jeg tror jeg skal prøve å vente til Abyss Blue kommer.

 

Noen som ikke klarer å vente?

 

Hvor lang tid tar det før de andre typene kommer? T610 Aluminium Haze kommer her (på Magne Aase i Førde) på torsdag. Hvor lang tid tar det før de andre typene kommer? : ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
til høsten??? OMFG!#¤%&!  :o  OK.. da blir det å kjøpe den på torsdag. Men bytte deksel? Er ikke det i ett med telefonen da?

 

Dekslet bak er jo bare å ta av og på. Ellers får man jo ikke byttet SIM osv. Det foran vet jeg ikke sikkert, men tror det er sånn som t68 er. Er ikke meningen man skal bytte det selv, men det går.

Lenke til kommentar
til høsten??? OMFG!#¤%&!  :o  OK.. da blir det å kjøpe den på torsdag. Men bytte deksel? Er ikke det i ett med telefonen da?

 

Dekslet bak er jo bare å ta av og på. Ellers får man jo ikke byttet SIM osv. Det foran vet jeg ikke sikkert, men tror det er sånn som t68 er. Er ikke meningen man skal bytte det selv, men det går.

 

Det skal sikkert gå ann, men om de kommer til å selge deksler, det er jo rimelig usannsynlig...

Lenke til kommentar
Det skal sikkert gå ann, men om de kommer til å selge deksler, det er jo rimelig usannsynlig...

 

Nja.. de selger jo ikke deksler til t68 heller, men med litt innsats er det ikke noe problem å finne steder som selger deksler på nettet. Orginale og uorginale.

Lenke til kommentar
Mener å ha sett at man kun kan bytte ut den delen som er lakkert både bak og foran,ikke det sorte rundt skjermen...  :p

 

Ja, men tingen her er jo at mange helst vil ha den blå i stedet for Aluminium Haze. Begge har jo den svarte delen rundt skjermen. Den er jo stilig til tusen også, så vil ikke bytte den.

Lenke til kommentar
Jeg vil også egentlig ha den i Abyss Blue. men får bare satse på at man kan bytte dette på et SE service point, gidder ikke vente mange mnd for å få selve telefonen:P

 

Kommer til å gjøre det samme, jeg også. Sender den inn jeg, så slipper jeg å tenke på om jeg ødelegger den...

Lenke til kommentar
Jeg vil også egentlig ha den i Abyss Blue. men får bare satse på at man kan bytte dette på et SE service point, gidder ikke vente mange mnd for å få selve telefonen:P

 

Kommer til å gjøre det samme, jeg også. Sender den inn jeg, så slipper jeg å tenke på om jeg ødelegger den...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...