Tommy- Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Hei! Får plutselig ikke startet Malwarebytes lenger..:/ Har prøvd å reinstallere, bytte exe navn. Noen tipseri tips? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Prøv og skift .exe til .com samme tingen (eller .scr) Noen error eller vil den abr eikke starte? Lenke til kommentar
Tommy- Skrevet 27. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2010 ingen error den bare starter ikke...:/ Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) ingen error den bare starter ikke...:/ Hmm.. Da er det vel bare en løsning.. Googlemao. Ikke at jeg har lest denne men første treff på google. Endret 27. mars 2010 av EMS15 Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Malwarebytes kom med en ny versjon i slutten av Mars, mulig dette er grunnen for dine problemer ( og mine ). Jeg har fått installert den nye versjonen men automatiske oppdateringer og scanninger funker ikke, selv på kjøpeutgaven ( kjøpte malwarebytes nettopp grunnet automatiske oppdateringer og scan ). Har hatt problemer det siste året hver gang malwarebytes kom ut med nye versjoner, nå sist denne gang, og forrige gang for 2 - 3 måneder siden. Denne gang funker det ikke etter utallige reinnstalleringer, rebooter, og kjøring av mbam.clean.exe i det uendelige. Ser ikke ut som malwarebytes folk heller greier med dette enda i følge malwarebytes forum. Sparket ut AVG i søpla for 2 - 3 år siden til fordel for Avira Premium, og nå går snart malwarebytes samme vei til fordel for Superantispyware ( hvis det funker ). 95% av mine reinnstallasjoner og rebooter det siste året skyldes malwarebytes, og jeg har en god del programmer på maskinen. Dette er på langt nær godt nok fra malwarebytes. Endret 2. april 2010 av ulfjoh01 Lenke til kommentar
MidnightCreep Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Hei Kan det være noe annet enn mbam som ligger latent, alle mine versjoner inkl den nyeste har virket, ingen reinstall, reboot etc.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå