Yan Skrevet 9. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2003 Hei, har strevd litt med å få tak i nytt batteri til min 3-4 år gamle thinkpad. Har fått noe ujevne resultat når jeg søker på ibm.no, og lurer på om noen kjenner til bedre(les rimligere) steder å kjøpe batteri fra. Må det være orginal batteri - eller finnes det fullgode av andre merker. Er skikkelig grønn på bærbar - bruker den lite, men nå vil kona ha den så nå må det gjøres noe... Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 9. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2003 Hei, har strevd litt med å få tak i nytt batteri til min 3-4 år gamle thinkpad. Har fått noe ujevne resultat når jeg søker på ibm.no, og lurer på om noen kjenner til bedre(les rimligere) steder å kjøpe batteri fra. Må det være orginal batteri - eller finnes det fullgode av andre merker. Er skikkelig grønn på bærbar - bruker den lite, men nå vil kona ha den så nå må det gjøres noe... Hva slags thinkpad er det? (modellbetegnelse og hvor rask cpu) Lenke til kommentar
Yan Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juni 2003 Det var det, har den ikke med meg her, men tror det er som følger; thinkpad 1400 i series, model 2621 eller noe i den duren. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 9. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2003 Det var det, har den ikke med meg her, men tror det er som følger;thinkpad 1400 i series, model 2621 eller noe i den duren. Det finnes veldig mange av i series 1400 model 2621 (den heter noe etter dette også (eks 1421)) - men mest sannsynlig skal du ha dette batteriet: 02K6632 BATTERY IBM I-SERIES 2621 Forhandlerprisen på dette er i overkant av 1600,- så hvis du legger til 10% og mva så har du nok en ca pris? -Dette går som spare-part, så derfor er det litt dyrt, - vet ikke om det finnes 3de. parts, men du kan jo evt plukke opp det du har, få tak i tilsvarende celler på clas ohlsson eller lignende og sett inn? Lenke til kommentar
skamor Skrevet 9. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2003 Prøv her. Jeg fant ihvertfall batteri til min gamle - til GOD pris, faktisk. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå