Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Allright bitches jeg er en frekk ubrukelig fjomp og jeg liker det. Problemet mitt er at jeg ikke helt klarer A vEre meg selv i sosiale situasjoner, gud hvor patetisk ikke sant? Jeg blir liksom som oftest den der som svarer ja til alt og bare snakker om generele kjedelige ting. Har noen close friends som jeg klarer og vEre meg selv rundt, men ikke ellers. Noen tips til hvordan jeg kan liksom Apne meg opp for den jeg er i offentligheten? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Ikke vær redd for å dumme deg ut. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Ikke tenke på hva andre tenker om deg? Folk er forskjellige, det er bare en person som er deg og det er nemlig deg. Liker ikke folk hvordan du er så er det deres problem. Da er det bare sånn. Du må ikke få alle til å like deg ved å late som om du er en annen person enn det du er. EDIT: blir noen skrivefeil når man skriver fort =P Endret 26. mars 2010 av E.C. Lenke til kommentar
Gjest jeg er meg Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Takk for motiverende svar ( ikke sarkastisk denne gang ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Det virker også som om du muligens har et selvtillitsproblem, ettersom mye av dette minner meg om sånn som lillebroren min var tidligere (før han fikk seg jobb hvor han gjorde seg respektert, begynte å trene og fikk seg dame). Vil i så fall anbefale deg å skrive opp 10 positive ting ved deg selv og positive hendelser som har hendt deg hver uke eller dag. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Man prater jo om "generelt kjedelige ting" når man møter nye folk for å få samtalen igang. De som man blir venner med er ofte de som deler ditt syn på noen/flere ting. Det blir alltid lett å prate med de og om man henger ofte sammen - så blir man mer og mer avhengig av hverandre. Det finnes også folk som i 8-9/10 tilfeller mener det motsatte av deg, det kan også være litt morsomt å henge sammen med de, så lenge de argumenterer for meningene sine i alle fall Har alltid syntes at det er noe kult i det å møte mennesker som mener det stikk motsatte av deg og som klarer å argumentere for standpunktet sitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå