Skogshuldra Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 På tur i skogen med hundene her om dagen kom jeg over denne elg lignende tresaken.. Er egentlig rimelig fornøyd med bildet selv, men hva mener dere? Lenke til kommentar
minibil Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 På tur i skogen med hundene her om dagen kom jeg over denne elg lignende tresaken.. Er egentlig rimelig fornøyd med bildet selv, men hva mener dere? En meget artig trestokk det der! Bra bilde og! Lenke til kommentar
Skogshuldra Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 På tur i skogen med hundene her om dagen kom jeg over denne elg lignende tresaken.. Er egentlig rimelig fornøyd med bildet selv, men hva mener dere? En meget artig trestokk det der! Bra bilde og! Dægern så kjapt det kom svar da:D Takk for svaret;) Har vært litt "besatt" av naturskapte figurer denne vinteren,så dukker opp fler bilder i galleriet om ikke så lenge:) Lenke til kommentar
minibil Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 På tur i skogen med hundene her om dagen kom jeg over denne elg lignende tresaken.. Er egentlig rimelig fornøyd med bildet selv, men hva mener dere? En meget artig trestokk det der! Bra bilde og! Dægern så kjapt det kom svar da:D Takk for svaret;) Har vært litt "besatt" av naturskapte figurer denne vinteren,så dukker opp fler bilder i galleriet om ikke så lenge:) Gleder meg! Liker å se skjønne naturbilder! Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 For stor fargekontrast i bildet. Slitsomt å se på. Min versjon ble for mørk igjen, men synes du burde ta en runde i photoshop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå