jafseslafser Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 hei... jeg har fått en bærbar pc som noen skulle kaste. merke er " IBM thinkpad "... det er ca 128 mb ram. CPU speed : 266 MHz.... hihi det er windows 98 model.... kan noen gi meg et svar som kan hjelpe meg med at jeg kan begynne å bruke den ordentlig.??? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 "bruke den ordentlig" det kommer da helt an til hva du skal gjøre med den da... er jo ikke direkte mye man får gjort Lenke til kommentar
jafseslafser Skrevet 27. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2010 "bruke den ordentlig" det kommer da helt an til hva du skal gjøre med den da... er jo ikke direkte mye man får gjort hihi... jeg skjønner det.men går det ann å innstalere windows 2000 eln... Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 både 2000 og kanskje XP kan funke, men blir jo knapt en maskin som kan gjøre noe Lenke til kommentar
norsemanGrey Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 kan vel ikke bruke en slik maksin til stort annet enn nettsurfing (forutsatt at det er netverkskort i den) og tekstredigering. tror ikke jeg hadde tatt meg bryet..... Lenke til kommentar
jafseslafser Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 hihi... nei, men har kastet den allerede. så da va faktisk ikke vært bryet. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 en liten diregsjon. Skriv på bokmål, ikke dialekt. Lenke til kommentar
jafseslafser Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 en liten diregsjon. Skriv på bokmål, ikke dialekt. snakk te noen som bryr sæ!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå