hemo Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Eg installerte akkurat Windows Vista Home Premium 64-bit på heime-PCen min igjen, og brukte heile kvelden på Windows Update. Først var det over 100 oppdateringar, og litt etter litt kom resten inn (fem-seks omstartar, der nye oppdateringar blei oppdaga, kvar gong). No først gav Windows Update meg sjansen til å installera Servicepack 1 for Windows Vista. Så då lurer eg på om det går å installera SP1 rett etter Vista-installasjonen. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Ja, det er mulig. Grunnen til at den ikke kommer i starten på Windows Update er at noen oppdateringer må inn først. SP1 kommer med alt du trenger. Du kan like greit laste ned og installere SP2 nå, siden den inneholder SP1 også. Endret 26. mars 2010 av TCi Lenke til kommentar
hemo Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 Eg hadde heilt glømt SP2 for Vista. For to omstartar seinare, kom også den opp i Windows Update. Det har faktisk tatt 5 timar og 45 minutt å få installert og oppdatert den originale Vista 64-DVDen eg kjøpte med maskina for tre år tilbake. No finn ikkje Windows Update fleire oppdateringar, og då har eg installert 135 stykk. Har du ein link til SP2-nedlasting som inneholder SP1? Den eg fekk frå WinUpd var bare litt over 100 MB, meiner eg å hugsa.. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Det finnes jo ingen SP2 som ikke inneholder SP1. Service Packs kan alltid installeres på grunnversjonen uavhengig av versjonsnummer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå