Gå til innhold

Sony Cybershot DSC-P92 , noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Noen som har noe på godt / vondt å si om dette kameraet? (fant få reviews av det og de få user comments jeg har sett sier enten crap eller veldig bra)

1. Uavhengig av pris

2. Dersom man går utfra at man for 3950 kr får cammet (nytt og inkludert en 128mb memory stick)

3. Alternativer til bedre cams i samme prisklasse som kameraet koster på vanlige butikker (4100-4500)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig liker jeg ikke formen på en del av Sony kameraene, har selv hatt DSC-P50, det tok fine bilder men passet dårlig nedi en bukselomme pga den utstikkende linsen. Fikk dog sjelden røde øyne på bildene, da blitzen er plassert et stykke fra linsen iforhold til en del andre kamera.

Ser at kameraet du refererer til har 5 Mpix, husk på at minnebrikkene til Sony er dyre! Spesiellt om du ser prisen i forhold til CF el.

Lenke til kommentar

Får som sagt med en 128 brikke om jeg gir 3950 kroner for det.

Er litt skeptisk til all automatikken i kameraet da.. men prismessig så det veldig ok ut syns jeg. Bildene behandler jeg på pcen etterpå uansett.. er ikke så viktig å ha settingene på selve cammet for min del.

Ikke skal jeg ha det i lomma heller:)

Noen som f.eks vet noe om oppstarts tid på denne serien?

Lenke til kommentar

Fikk kikket litt mer rundt, ser ikke ut som dette Sony kameraet har veldig mye manuelle innstillingsmuligheter.. så jeg har begynt å kikke på andre alternativer. Men alle har jo en eller annen ting som er dumt med seg.. utrolig irriterende:)

Enten det eller så er de som tester kameraene bare klagete på alt mulig rart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...