Christian93 Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Sitter her og erger meg over et spill, og jeg har brukt opp alle banneordene. Er lei av å bare si faen, helvete og fitte. Tips til nye kreative ord? :-) Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Fy druen Ruke Stagsuger Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Mitt tips: Bli bedre på spillet. Lenke til kommentar
Christian93 Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 Mitt tips: Bli bedre på spillet. Nå er det snakk om Modern Warfare 2 hvor folk sitter og camper i hjørner, bruker heartbeat sensor og cheater. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Hm, tja, har et par gloser å fyre av under ekstreme forhold: "Satanske rævpulte fettfan" "Inners i det svartaste rævpulte helvette" "D e da fan meg kuk umulig å fettle med den her forbaina møkra" "Du kan kjøss meg der æ e høgast når æ plukka bær" "Æ trur han flistykje har rævpult en spurv" Noen gloser jeg kom på. Banning er en kunst, men er vanskelig å komme på og ekstremt vanskelig å komme på i bare enkel ord. Å sette sammen ord til velfungerende vulgære setninger er noe som kommer der og da. Driver å plages med kino rommet nå, så kan kanskje forsøke å sette på en opptaker å ta opp litt av banningen min. Ja, jeg banner som bare rakkern hele tiden jeg Lenke til kommentar
Christian93 Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 Hm, tja, har et par gloser å fyre av under ekstreme forhold: "Satanske rævpulte fettfan" "Inners i det svartaste rævpulte helvette" "D e da fan meg kuk umulig å fettle med den her forbaina møkra" "Du kan kjøss meg der æ e høgast når æ plukka bær" "Æ trur han flistykje har rævpult en spurv" Noen gloser jeg kom på. Banning er en kunst, men er vanskelig å komme på og ekstremt vanskelig å komme på i bare enkel ord. Å sette sammen ord til velfungerende vulgære setninger er noe som kommer der og da. Driver å plages med kino rommet nå, så kan kanskje forsøke å sette på en opptaker å ta opp litt av banningen min. Ja, jeg banner som bare rakkern hele tiden jeg Haha, morsomt. Er fra Trondheim så det kan komme noen kraftige gloser her også. Du er vel ikke tilfeldigvis fra Nordland? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 For hele hælvette! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Gleder meg til å se hvordan denne tråden utvikler seg Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Haha, morsomt. Er fra Trondheim så det kan komme noen kraftige gloser her også. Du er vel ikke tilfeldigvis fra Nordland? Meget krass nordlending her ja og meget glad i noen "penere" gloser Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Mer, mer! Lo godt av det Bear^ postet! Endret 26. mars 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Christian93 Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 Haha, morsomt. Er fra Trondheim så det kan komme noen kraftige gloser her også. Du er vel ikke tilfeldigvis fra Nordland? Meget krass nordlending her ja og meget glad i noen "penere" gloser Haha, digger dere nordlendinger så jævlig, digger alle de fine glosene dere har på lur =) LENGE LEVE NORDLANDSK BANNSKAP Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Klassiker: http://www.youtube.com/watch?v=CeqSi3PonIs Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 En sint liten fisker her og da Nei, selv om jeg er litt "biased" må jeg si at jeg at banning kommer best fra nordlendinga Lenke til kommentar
redmix80 Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Bear : Jau, eg regna me du va nordlænning, hehe Syns eg kjent igjen endel ordtrøkk der gitt TS : Et godt eksempel på bannskap kan feks være : innst inn i det grønnjævlie satan Kom hit så ska eg faen mæ pul det kvite utav auan dine, du di fetthora (om det er ei jente da seff) eller; du din fettoter (om det er ett mannfolk) Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Men i faens svarteste jævelkukskrott, reis til satans din helvettes fettklepp av en oterkuk. Du kommer her og e storkar din jævla toilling, æ ska dæken røske mæ hakke ut øuan på dæ gjennom rassen din med en rusten torvspade, din førbanna baillstein! Lenke til kommentar
redmix80 Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Faen bare pass dæ eller så må eg piske dæ på ballan me en flisat vaier. (Men da kan du være så uheldig at vedkommende faktisk liker det..hmm...rare mennesker ute å går) Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Flate har ganske god trykk, uten at det faktisk betyr noe. Og hva med å være litt kreativ? (jævla) Sopp, mygg, kvise? Byll? ^^ Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 "Ente pella du dein forpulte stokken ut at trynet mitt eller så skal æ trøsk den så langt opp i ræva på deg at du får tresmak i kjæften og flis på drøveln!" -sagt da en litt overdugget person veivet en trepinne fremfor nesen på meg. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Hadde vært artig om det fantes en tulletråd hvor vi nordlendinger kunne rable om løst og fast, med den kjære dialekten vår, selvsagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå