Gå til innhold

Tips til Banneord

Christian93

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm, tja, har et par gloser å fyre av under ekstreme forhold:

"Satanske rævpulte fettfan"

"Inners i det svartaste rævpulte helvette"

"D e da fan meg kuk umulig å fettle med den her forbaina møkra"

"Du kan kjøss meg der æ e høgast når æ plukka bær"

"Æ trur han flistykje har rævpult en spurv"

Noen gloser jeg kom på. Banning er en kunst, men er vanskelig å komme på og ekstremt vanskelig å komme på i bare enkel ord. Å sette sammen ord til velfungerende vulgære setninger er noe som kommer der og da.

Driver å plages med kino rommet nå, så kan kanskje forsøke å sette på en opptaker å ta opp litt av banningen min. Ja, jeg banner som bare rakkern hele tiden jeg :p

Lenke til kommentar

Hm, tja, har et par gloser å fyre av under ekstreme forhold:

"Satanske rævpulte fettfan"

"Inners i det svartaste rævpulte helvette"

"D e da fan meg kuk umulig å fettle med den her forbaina møkra"

"Du kan kjøss meg der æ e høgast når æ plukka bær"

"Æ trur han flistykje har rævpult en spurv"

Noen gloser jeg kom på. Banning er en kunst, men er vanskelig å komme på og ekstremt vanskelig å komme på i bare enkel ord. Å sette sammen ord til velfungerende vulgære setninger er noe som kommer der og da.

Driver å plages med kino rommet nå, så kan kanskje forsøke å sette på en opptaker å ta opp litt av banningen min. Ja, jeg banner som bare rakkern hele tiden jeg :p

Haha, morsomt. Er fra Trondheim så det kan komme noen kraftige gloser her også. Du er vel ikke tilfeldigvis fra Nordland? :p

Lenke til kommentar

Haha, morsomt. Er fra Trondheim så det kan komme noen kraftige gloser her også. Du er vel ikke tilfeldigvis fra Nordland? :p

Meget krass nordlending her ja og meget glad i noen "penere" gloser :p

Haha, digger dere nordlendinger så jævlig, digger alle de fine glosene dere har på lur =) LENGE LEVE NORDLANDSK BANNSKAP :D

Lenke til kommentar

Bear : Jau, eg regna me du va nordlænning, hehe

Syns eg kjent igjen endel ordtrøkk der gitt

TS : Et godt eksempel på bannskap kan feks være : innst inn i det grønnjævlie satan

Kom hit så ska eg faen mæ pul det kvite utav auan dine, du di fetthora (om det er ei jente da seff)

eller; du din fettoter (om det er ett mannfolk)

Lenke til kommentar

Men i faens svarteste jævelkukskrott, reis til satans din helvettes fettklepp av en oterkuk. Du kommer her og e storkar din jævla toilling, æ ska dæken røske mæ hakke ut øuan på dæ gjennom rassen din med en rusten torvspade, din førbanna baillstein!

Lenke til kommentar

"Ente pella du dein forpulte stokken ut at trynet mitt eller så skal æ trøsk den så langt opp i ræva på deg at du får tresmak i kjæften og flis på drøveln!"

-sagt da en litt overdugget person veivet en trepinne fremfor nesen på meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...