vreil Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Har akkurat kjøpt meg D-Link DWL_G122 trådløs adapter, men når jeg installerer driverne kommer det til slutt i innstallasjonen kommer det at den ikke finner det trådløse nettverkskortet. Har prøvd å sette kortet inn i en annen USB utgang, avinnstalert D-Link og lagt det inn igjen. Men ingen ting fungerer.. Bruker windows 7 Home Premium, og ruteren min heter Zyxel Prestige 660HWT. All hjelp mottas med takk Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Sjekk hva det står i manualen om hva du skal gjøre først av å koble nettverkskortet inn og installere driver. Lenke til kommentar
vreil Skrevet 27. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2010 Har gjort akkurat det som står i manualen, men kommer også nå opp at nettverkskortet ikke blir registrert Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Bytt til en annen fabrikant, det høres ut som adapteret ikke er kompatibelt med maskinen din. Du kan evt. sjekke om det finnes en nyere versjon av softwaren du bruker først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå