Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvdan kan jeg få en jente jeg ikke kjenner så godt til å bli intrissert i meg?

Gjest HJELP!!

Anbefalte innlegg

Gjest HJELP!!

Hei!

Det er en jente jeg liker veldig godt, jeg har snakket litt med henne på msn.

men jeg finner ikke ut av hvoran hun skal bli mer intrissert i meg.

Så jeg trenger noen råd!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må bli innteressant. Du må bare være deg selv, og hvis du er interessant, blir hun interessert.

Det er ingenting spesefikt du kan skrive, som gjør at hun plutselig vil ha deg. (jajaja, PUA -mystery- blablabla, men u get the point)

For det første kommer det ann på hva hun vil ha. Egne erfaringer tilsier at de fleste jenter gir god respons på humor. Bli morsom!

Nøkkelen ligger i å alltid være seg selv. Hva som er deg selv er de jo bare du som bestemmer, men det tar tid å endre seg selv!

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Hei! Det er en jente jeg liker veldig godt, jeg har snakket litt med henne på msn. men jeg finner ikke ut av hvoran hun skal bli mer intrissert i meg.Så jeg trenger noen råd!!!

Jaja, kjønner!

men er det noen som vet hva jeg kan skrive får å liksom komme i gang med flørtinga vis du kjønner : P heehe

Lenke til kommentar

Rettskriving er også noe som gjør seg gjeldende for de fleste damer. Få skikk på den, så kan du starte opp for fullt.

Jada pirkepolitiet, er sikkert noe tull her også, men bruker ordbok da jeg har trøbbel med rettskrivingen.

Lenke til kommentar

Du kan jo alltids erte henne litt? Om det er musikken hun hører på, hva hu spiser, hva hun driver med. (IKKE_rakk_ned på ting som betyr noe for henne) Husk at det skal være gøy for begge!

Du kan også prøve å late som om noe hun sier sårer deg? Prøver hun å gjøre det godt igjen vil det jo være ett ok tegn på interesse? Igjen, det skal være GØY og LEKENT!

Viktig å tenke på at IRL-deg må kunne følge opp på det msn-deg sier/gjør.

Merk: Dette er ting som funker for meg, og som jeg bruker på min omgangskrets (14-17år). Utifra hvordan du skriver, regner jeg med at vi ligger omtrent likt aldersmessig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...