tendilenz Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Et lite, men irriterende problem: Har stort sett Win7 gående i Parallels. Hver gang jeg setter inn en DVD eller CD - med enten programvare, spill eller bare en tom plate for brenning - får jeg opp AutoPlay-vinduet i Win7. Parallels har tydeligvis bestemt seg for at Win7 skal administrere alle skiver jeg setter inn. Får ikke opp DVD/CD-plata i Finder og kan dermed ikke gjøre det jeg hadde tenkt med den. Den simple løsningen er selvsagt å stenge ned Win7/Parallels, men det er jo passe tungvint. Når jeg setter inn en USB-minnepinne får jeg valget om jeg vil bruke den i OS X eller Win7, men med plater er det altså rett i Win7. Noen som har en løsning? Endret 1. april 2010 av tendilenz Lenke til kommentar
Issun Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Er en stund siden jeg kjørte Parallels, men prøv å se på instillinger i Parallels om du finner en option som gjør at du kan velge hvor DVDen skal dukke opp. Synes å huske det var en valgmulighet for det. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Fjern delingen for cd-rom i parallels. :-) Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Måtte disconnecte CD/DVD-stasjonen i Parallels for at den skulle dukke opp i OS X. Så da er ikke den stasjonen tilgjengelig i Win7. Ikke helt optimal løsning. Liker bedre måten det er gjort på for USB-enheter hvor man får opp valget om hvilket OS man skal bruke hver gang man setter inn enheten. Endret 1. april 2010 av tendilenz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå