Gjest gutterpå15og16 Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Hei. Jeg er en gutt på 15 år som vil veldig prøve ut det Psykedeliske stoffet Salvia. Vi hadde planner om å prøve det for noen mnd siden (6 månder) men det ble det ikke noe av. Men plutselig idag fikk jeg høre en venn av meg som hadde hørt om en fyr som hadde prøvd stoffet og fikk en veldig god opplevelse av livet sitt og idene om å prøve det ble lyst opp igjen. Hovedtanken med å prøve det er egentlig bare å se hvordan det virker inn og hva det gjør mot kroppen (vi er da veldig nyskjerrig av natur). Og håpe på at vi kanskje får gode opplevelser, leste nettopp om en mann på 25 år som prøvde det ut og fikk bilder av sin avdøde far og fremtiden og han sa at det var en minnerikk opplevelse. Jeg har da aldri møtt faren min (død nå) og håper på at jeg kanskje vil gjøre det i trippene. Som igjen, vi har lest veldig mye om det, hvilke virkninger det kan ha, bivirkinger, skadervirkninger, norskelover osv. Jeg vet at jeg kan bestille det på nettet, men vil bare høre først med dere som har hørt om/prøvd det og hvilken nettsider som er "trustable" Og en ting til: Som jeg har skjønt det så er egentlig ikke Salvia skadelig for kroppen enn at det kan ha effekter på hjernen ? Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Og en ting til: Som jeg har skjønt det så er egentlig ikke Salvia skadelig for kroppen enn at det kan ha effekter på hjernen ? Effekter på hjernen er altså ikke så ille? Lenke til kommentar
Gjest gutterpå15og16 Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Som jeg har skjønt det så er ikke Salvia noe særlig skadelig på kroppen når du bruker riktige doser.. :? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Som jeg har skjønt det så er ikke Salvia noe særlig skadelig på kroppen når du bruker riktige doser.. :? The substance targets a receptor in brain cells that, Roth says, affects our "consciousness and our perception of reality." It's located in neurons that are involved in mental illnesses such as depression and schizophrenia, as well as drug abuse. Jeg synes jo dette er ganske skadelig. Men selfølgelig, knock yourself out. Endret 26. mars 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Denne typen diskusjoner ønsker vi ikke på dette forumet. Og til trådstarter: Hvis dere prøver narkotiske stoffer, så er dere dessverre blant de mindre begavede i samfunnet. Selv om det du skriver om er relativt uskyldig i forhold til sterkere stoffer, så husk at de som i dag bruker f.eks heroin, begynte i det små med hasj og andre "lette" narkotikum. Tråden stenges, for å beskytte dere selv og forumet mot dere. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 I Norge er Salvia divinorum klassifisert som er reseptpliktig legemiddel. Du kan lese mer om dette på urtedata. http://www.ung.no/oss/doping/22405.html Denne tråden forblir stengt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg