Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den lille nVidia Fermi tråden: GTX 470/480/580 etc. Fermi for f...

Nizzen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har igrunnen ikke fått meg gtx 580 ennå. Venter på asus sine kort. Men jeg måtte bare finne noen argumenter til meg selv for å gå over til nvidia fremfor å vente på ATI Antilles :tease:

At du venter er et mysterium fordi de har Asus 580 på lager på digitalimpuls.no. Det har de hatt minst en uke nå.

Lenke til kommentar

Det kan vel være de 400,- man kan spare ved å handle på de rimeligste nettbutikkene han heller venter på kanskje... Men de 400,- blir fort brukt til annet vas mens man venter til langt ut i 2011 på at disse skal få kortene på lager, og denne Asus ditt og datt etter å hatt EVGA i noen dager virker litt smårar for meg, men men... :tease:

Lenke til kommentar

Jeg har igrunnen ikke fått meg gtx 580 ennå. Venter på asus sine kort. Men jeg måtte bare finne noen argumenter til meg selv for å gå over til nvidia fremfor å vente på ATI Antilles :tease:

At du venter er et mysterium fordi de har Asus 580 på lager på digitalimpuls.no. Det har de hatt minst en uke nå.

Stoler ikke på digital impuls :p

Det er litt rart at jeg venter på komplett skal få inn varene :p

De får det inn 5. januar, så jeg kan være litt tålmodig nå.

Lenke til kommentar

STOLER IKKE PÅ DI? :roll:

Du skal ha en meget god grunn for og si det der mener jeg, fremdeles er det en av de FÅ butikker som gir knall-service og har vært kunde der i mange år nå.

Og ALDRI blitt skuffet;)

Og samme vet jeg en god del andre føler også.

Og de kan jobben sin.

Bull: 570 i sli gir meget god ytelse, men nå kommer 560 da...kan bli en liten joker det;)

Pris\ytelse så er det i dag 6950 i CF som er best..forbi 570 i sli i noen spill osv.

Men 560en skal bli konkurenten til den, så hadde ventet og sett litt;)

Leverte inn ett headsett til rma 3 dager før julaften, de hadde nytt inne i går:) Det er kjapt for og være i jula syns jeg.

Edit: Men har man en dårlig erfaring så er det samme hva andre opplever egentlig.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

STOLER IKKE PÅ DI? :roll:

Du skal ha en meget god grunn for og si det der mener jeg, fremdeles er det en av de FÅ butikker som gir knall-service og har vært kunde der i mange år nå.

Og ALDRI blitt skuffet;)

Og samme vet jeg en god del andre føler også.

Og de kan jobben sin.

Bull: 570 i sli gir meget god ytelse, men nå kommer 560 da...kan bli en liten joker det;)

Pris\ytelse så er det i dag 6950 i CF som er best..forbi 570 i sli i noen spill osv.

Men 560en skal bli konkurenten til den, så hadde ventet og sett litt;)

Leverte inn ett headsett til rma 3 dager før julaften, de hadde nytt inne i går:) Det er kjapt for og være i jula syns jeg.

Edit: Men har man en dårlig erfaring så er det samme hva andre opplever egentlig.

Når 560 kommer , så vil vel 570 også droppe noe i pris ? Vi får se etter jul ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...