Gå til innhold

Den lille nVidia Fermi tråden: GTX 470/480/580 etc. Fermi for f...

Nizzen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+8974354

KOmmer det til ca samme pris som stock-modellen er den min. LETT

@kakeshoma

Er redd det er tri-slot :(

features a triple-slot cooler that has six heatpipes
Lenke til kommentar

5500,- ca. Ikke sånn kjempeille sett opp mot prisene på 480 GTX når de var nye. Men jeg skal innrømme at det er bittelitt over the top mtp at 580 GTX selges rundt 3800,- for de rimeligste. Hadde det ikke vært for at jeg har 2x 480 GTX med vannblokk fra før så hadde jeg kjøpt 2 stk på flekken.

Lenke til kommentar

Hadde vi kjøpt kortet i dollar (amerikanske nettbutikken) så hadde det kostet ca 3800,- NOK + frakt for 580 GTX Hydrocopper 2 kortet til eVGA. Men siden vi handler i Euro (og prisen i Euro er høyere enn prisen i dollar!?!?) så blir det relativt dyrt for oss.

Er vel ca 600$ US for kortet hos eVGA. Også koster det nesten 700 Euro for samme kortet hos eVGA Europa. Men men. Skikkelig kort i alle fall, med supre garantier og muligheter for Step-Up etc. Men jeg er ikke heeelt overbevist over Swiftech blokka. Synes dem kunne kostet på seg en bedre blokk. I alle fall hvis den holder samme standard som 480 GTX blokka som Swiftech leverte til Hydro Copper 1.

Lenke til kommentar

Stilrent og mer "voksen" vennlig en mye av det andre jeg har sett mellom tidene. Ikke overaskendet at det er Gainward sin dog, de og Evga er minst harry.

Har du hørt om ASUS?

Asus er bare kjedelige :]

Men asus har som regel unlocka bios for høyere voltsettings og overklokking orginalt i sine bioser ;)

Det kan de fleste andre merker ikkje skryte av

For meg så er derfor Asus minst kjedelige :yes:

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Tenker det var designet det var snakk om her :p

Må si jeg digger litt fantasifulle klistremerker, men er ikke først og fremst det jeg tenker på når jeg handler, hehe

Da fikk jeg bestilt en ny strømforsyning, så tenker vi får slutt på all "opphengingen" :)

Begynner å bli rimelig lei. Tar gjerne 10 min å starte opp etter en klikkings.

Tenkte litt på å skaffe et GTX 570, men måtte prioritere PSU i første omgang, så får vi se om jeg tilfeldigvis får et gavekort på komplett snart :innocent:

Lenke til kommentar

HolyMoly!

Det er kommet in Asus GTX 580 på digitalimpuls.no !

Hadde ikkje jeg hatt juleferie, så hadde jeg henta et par stykker selv om jeg har 2 stk gigabyte gtx580.

Asus har jo unlocka bios for høyere volt instillinger og dermed kan klokkes høyere på både minne og gpu :new_woot:

Lenke til kommentar

HolyMoly!

Det er kommet in Asus GTX 580 på digitalimpuls.no !

Hadde ikkje jeg hatt juleferie, så hadde jeg henta et par stykker selv om jeg har 2 stk gigabyte gtx580.

Asus har jo unlocka bios for høyere volt instillinger og dermed kan klokkes høyere på både minne og gpu :new_woot:

Kan jo bare flashe bios til asus eller evt modde biosen og unlocke volten :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...