Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den lille nVidia Fermi tråden: GTX 470/480/580 etc. Fermi for f...

Nizzen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har prøvd

med bare gpu dekkende vannblokk ?

Har du sett denne mumriken

Lest den ja og det eneste den testen forteller er hvordan 5970stock presterer med noen elendige drivere...

Det jeg lurer på hva man kan forvente av et singel gtx 580 på vann med en kraftig voltøkning...

Med standard kjøling og litt opp på volten så er 950 på gpu og 2300 på mem mulig. På vann og litt modding av bios for å få høyere volt, så er 1000 mhz på gpu veldig mulig ville jeg tro!

Jeg kjører safe med 930/2200 i SLI

Lenke til kommentar

Så komplett hadde zotac sin versjon av gtx 480 på helgetilbud til 2595, skalerer dem fortsatt ganske dårlig i 3way sli? Lurte på om jeg skulle kjøpe enda et kort.

Så vel også et lite brukt 480 kort på bruktmarkedet i går/dag til 2300,-.

Har komplett hatt helgetilbud i desember? Har ikke klart å finne "superweekend" banneren grrr.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Uten å ha lest for mye i tråden, er GTX 580 et godt kort å kjøpe, eller kommer det noe dobbelt så bra om ikke så lenge? Tenkte muligens å kjøpe et over nyttår sammen med den nye intel serien.

Må dog innrømme at de ikke er veldig mange PC spill i dag som motiverer til oppgradering, som ikke mitt gamle 8800 GTX XT ikke klarer å dra greit. Dog er det slik at jeg nesten avstår å spille spill som jeg ikke klarer på fullt(fordi jeg føler jeg ødelegger en opplevelse som kunne vært enda bedre), men det er jo noen titler som begynner å bli tunge, noen få.

Men faktisk ser jeg kun en skikkelig god fordel med å oppgradere, og det er muligheten til å få spilt spill i 3D. Er det noen som har prøvd kortet med f.eks Crysis eller nye NFS i 3D og kan si litt om ytelsen(og gjerne opplevelsen)?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...