Kakeshoma Skrevet 7. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2010 Takkær. cu second that bortsett fra at jeg ikke har jobb atm. Sorry OT Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Bare jeg som har ekstreeeeme blinkingen i 3dmark 11 ? Hver gang noe lys vises + bevegelse, så flicker skjermen som faen, klarte ikke se på benchmarken engang.. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Er nok det.. Men min pleier å klikke helt mot slutten av lost window focus osv.. Må gjerne kjøre den 3 ganger før den går igjennom Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Fikset lysproblemet, hadde en annen sli profil aktivert. Men nå oppgir den at to kort ble brukt, men load på gpu1 gikk jo aldri over 5%, mens gpu 2 lå på 95%... med sli profilen jeg fikk lysproblemer med, hadde jeg 50% ish på gpu1 og gpu2 score sålangt: 3735 http://3dmark.com/3dm11/51392;jsessionid=F25652E7236E39FD8AEBB2D135A260E1?show_ads=true&page=%2F3dm11%2F51392%3Fkey%3DvHF8RFVjWswa3PZ9ARf2zzNaYRasyD Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Går perfekt hos meg, men det er litt cpu begrenset. Får rundt 5500 poeng så blir straffet med ca 700 poeng (i forhold til når det ikke er cpu begrenset, moderat Oc på I7) Q9550 @ 3.9 - så skal jeg evnt ha SLI må jeg også gå over til I7. Men jeg venter til Bonusen kommer så blir det trolig både I7 samt et 580 gtx til. Endret 8. desember 2010 av simalarion Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg satt volten til 1138 som er max i msi afterburner og satt den direkte på 900 2200 på minnet.. Så lenge det er stabilt i spill og 3dmarks så er det stabilt nok for meg. Flere steder har jeg sett at nesten alle kort klarer 950 med 1138 volt. Det skal visst klare ca 2300 på minnet. Men det skal jeg teste etterhvert. Nå må jeg ta noen runder med bc2 igjen! Det går flytende med alt på, 1080p 16AF og 4x AA. GPU load er bare ca 50% Kan jeg spørre hvordan du fikk endret på volten i afterburner ? Får ikke lov til å gjøre det i min :S Må man ha MSI kort for å endre volten ? Lenke til kommentar
Blackey Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Trenger ikke MSI kort nei. Trykk på settings nederst i venstre hjørnet. Under generelt finner du " Unlock Voltage Control". Start Afterburner på nytt og så er det i orden Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) slett. Endret 8. desember 2010 av Kakeshoma Lenke til kommentar
FWD Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Er det noen som har testet et eget skjermkort til dedikert physx sammen med gtx 580? Jeg har et 8800gt liggende. Er det noe å hente på å bruke dette i for eksempel Metro 2033? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Nå fikk jeg bare 6867 i 3DMark, med HT enabled... 5020 på physics, hva skal dette bety? Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) @FWD Kun hvis du skrur på physX. Ellers ikke. Edit: @ Kakeshoma, physics er cpu'n Endret 8. desember 2010 av Greddi Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Skuffende Zotac GTX 580 AMP! hvis dette er det endelige kortet. Gainward sitt overklokkede kort er da 20MHz høyere og koster "bare" 400 kr ekstra mot 800 kr ekstra for Zotac. GTX 480 AMP! kostet da i sin tid 800 kr ekstra, men det var med en Zalman-kjøler til 700 kr og en mus til 400 kr på kjøpet. I følge spesifikasjonene er det heller ikke DisplayPort på kortet, kjedelig for meg som hadde tenkt å kjøpe ny dyr Eizo-skjerm... Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Edit: @ Kakeshoma, physics er cpu'n Jaja, men jeg får så lav selvom jeg vet CPU er optimal... ("vet") Fikk nå 5520 på physics, men ser noen med i7 920 kommer opp i 9000+ med CPU på 3.9 GHz... Jeg får 10.14 sec på 1M 1CPU i HyperPI og det er som det skal. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) Trenger ikke MSI kort nei. Trykk på settings nederst i venstre hjørnet. Under generelt finner du " Unlock Voltage Control". Start Afterburner på nytt og så er det i orden Har vært i settings og aktivert men får fortsatt ikke endre på volt. : [ Endret 8. desember 2010 av Slettet-aabLQt Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Jaja, men jeg får så lav selvom jeg vet CPU er optimal... ("vet") Fikk nå 5520 på physics, men ser noen med i7 920 kommer opp i 9000+ med CPU på 3.9 GHz... Jeg får 10.14 sec på 1M 1CPU i HyperPI og det er som det skal. Jeg må bare slå en tanke/teori her, kan den lave scoren skyldes physX? Det står jo tross alt bare physics score og ikke ren cpu score? da jeg kjørte benchen så så jeg at benchen brukte mye cpu kraft. Nå spørs det om 3dmark programmet så physX aktivert/installert og begynne å kjøre physics på gpu'n? Har du noen mulighet for å sjekke det under bench? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg må bare slå en tanke/teori her, kan den lave scoren skyldes physX? Det står jo tross alt bare physics score og ikke ren cpu score? da jeg kjørte benchen så så jeg at benchen brukte mye cpu kraft. Nå spørs det om 3dmark programmet så physX aktivert/installert og begynne å kjøre physics på gpu'n? Har du noen mulighet for å sjekke det under bench? Hmmm... Skal se om jeg finner det ut i morgen Lenke til kommentar
henrikw92 Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Jaja, men jeg får så lav selvom jeg vet CPU er optimal... ("vet") Fikk nå 5520 på physics, men ser noen med i7 920 kommer opp i 9000+ med CPU på 3.9 GHz... Jeg får 10.14 sec på 1M 1CPU i HyperPI og det er som det skal. Jeg må bare slå en tanke/teori her, kan den lave scoren skyldes physX? Det står jo tross alt bare physics score og ikke ren cpu score? da jeg kjørte benchen så så jeg at benchen brukte mye cpu kraft. Nå spørs det om 3dmark programmet så physX aktivert/installert og begynne å kjøre physics på gpu'n? Har du noen mulighet for å sjekke det under bench? Leste faktisk en plass på hwbot forumet at physx ikke skulle ha noe å si for scoren oga de bruker en annen fysikkmotor. Er ikke hundre prosent sikker, men det er jo tross alt bare å teste med physx av og på og se om det er noen forskjell Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Jaja, men jeg får så lav selvom jeg vet CPU er optimal... ("vet") Fikk nå 5520 på physics, men ser noen med i7 920 kommer opp i 9000+ med CPU på 3.9 GHz... Jeg får 10.14 sec på 1M 1CPU i HyperPI og det er som det skal. Jeg må bare slå en tanke/teori her, kan den lave scoren skyldes physX? Det står jo tross alt bare physics score og ikke ren cpu score? da jeg kjørte benchen så så jeg at benchen brukte mye cpu kraft. Nå spørs det om 3dmark programmet så physX aktivert/installert og begynne å kjøre physics på gpu'n? Har du noen mulighet for å sjekke det under bench? Leste faktisk en plass på hwbot forumet at physx ikke skulle ha noe å si for scoren oga de bruker en annen fysikkmotor. Er ikke hundre prosent sikker, men det er jo tross alt bare å teste med physx av og på og se om det er noen forskjell Ja bruker Bullets, er vel tvilsomt at det blir sendt til GPU... Men får sjekke uansett, for jeg burde fått høyere score. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2010 Nå funker iallefall SLI P12264 3DMarks http://3dmark.com/3dm11/66674 3dmark 11 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå