Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den lille nVidia Fermi tråden: GTX 470/480/580 etc. Fermi for f...

Nizzen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk RAMen til 7-7-7-18  :dribble:

Ser ut til at Sparkes GTX 580 Calibre (med Arctic Cooling kjøler) vil lanseres 10. Des.

Det som er kjipt med den kjølern er at du ikke kan ha SLI i slot 1 og 2...

Blir spennende å se temps mot stock kjøler, Arctic Cooling Extreme Plus viser jo veldig bra resultater på GTX 4xx.

Jeg kjører bare rammen på 1920 6.6.6.24-1N :p Dette blir da 4ghz på cpu.

Med 2x 580 kort så får jeg bare 40% på begge gpuene i bc2. Dette er med den 263.09 driveren. Det lagger ikkje heldigvis :p

Å JA?!?? :p nei da, hva er RAMen din rated til? 2000 CL6?

Har ikke prøvd for mye med CL, tRCD og tRP ennå.

Men nå som jeg har fått fjellstabil BIOS og gfx driver tror jeg jeg skal fortsette litt der...

Sjekk posten min under den du quotet.

Bruker nå en Quadro driver med mod inf og physx fra 260.99, infen funker også til 580. Si ifra om du vil ha link.

Denne drivern er i hvert fall veldig stabil for meg, Crysis klikker ikke og kjører bedre enn aldri før :)

Den skal også tilby høyere framerate i BC2.

Ellers er det ventet ny driver i morgen.

Rammen er rated til 2000 cl 6.9.6.24 2N 

Det må jammen litt høyere volt på "VTT" når jeg kjører så heftig timings og hastighet  :ohmy:

Lenke til kommentar

satt volt til 1138 og gpu til 850. Ram til 2040. Helt random klokka uten å sjekke hva jeg egentlig trenger av volt. Etter 30 minutter med spilling Bc2 så holdt begge korta stabilt på 85 grader. Dette med autofan.

850mhz var iallefall lett virket det som. Men noe høyere volt tror ikkje jeg er noe mening med autofan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...