Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den lille nVidia Fermi tråden: GTX 470/480/580 etc. Fermi for f...

Nizzen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begynner faktisk å ligge litt kort rundt i krokene nå, digitalimpuls har også. Men Virker som det er mange som venter på AMD som er nevnt mange ganger, salget går litt seigt.

Forøvrig vært artig å få greie på om GS kortserien her klokker bedre en Gainwards (og andres) standard versjon, er man heldig kan det være håndplukkedet gpuer der de har brukt de beste til GS.

Lenke til kommentar

Testet Mafia 2 Demo 1900x1200 - alt på fullt - physX High. Spillet ser overaskendet bra ut synes jeg og tviler på det ser like bra ut på konsoll, om det gjør det har de klart å utnytte konsollene bra. Ganske lav FPS på Bench testen, men akkurat nok til at man ikke merker fps dropp merkverdig - standard ble 29 til 36 FPS, i grenseland som nevnt.

Lenke til kommentar
prøvde å bestille de en gang i natt selv men de var allerede reservert gitt :D

Litt rart for det var 2 stk på lager når jeg sjekket -Skrevet i dag, 09:51-

de var på lager men da jeg bestilte de så sto det at det ikke kom kort før 1.jan 2011. med andre ord de var bestilt allerede men ikke tatt av "på lager" lista. ihvertfall sånn jeg tolka det da det sto at jeg ikke kunne få de før 1.jan :D

Lenke til kommentar

Noen her som har fått testet gtx 580 eller?

I morgen kommer det 2 gigabyte u580 til meg som jeg skal teste. Noen som har hatt noen problemer med 580 sli her? Blir iallefall spennende om det går smud i spill eller om det er noen "sli bugs" .

Blir nok noen runder bc2 med nye maps iallefall :D

Lenke til kommentar

Ingen her som har problemer med random lockups/freezes med 400 serien?

PC'n min har hengt seg randomly helt siden jeg fikk den for en måned siden og igår så ville den ikke gå videre fra Velkommen logoen i Win7.

Reinstallerte windows 2 ganger, men så fort jeg installert nvidia drivere og reboota så fryser PC'n på velkommen logoen. Safe mode virker helt fint.

Prøvde et 9800GTX kort jeg hadde liggende, boota opp og installerte drivere, helt fint ingen problemer.

Dette med et Gainward GTX480. Leste litt rundt på nvidia/evga forums og det ser ut som det er en del med det samme problemet.

Lenke til kommentar

Ingen her som har problemer med random lockups/freezes med 400 serien?

PC'n min har hengt seg randomly helt siden jeg fikk den for en måned siden og igår så ville den ikke gå videre fra Velkommen logoen i Win7.

Reinstallerte windows 2 ganger, men så fort jeg installert nvidia drivere og reboota så fryser PC'n på velkommen logoen. Safe mode virker helt fint.

Prøvde et 9800GTX kort jeg hadde liggende, boota opp og installerte drivere, helt fint ingen problemer.

Dette med et Gainward GTX480. Leste litt rundt på nvidia/evga forums og det ser ut som det er en del med det samme problemet.

Jeg regner med du har prøvd flere drivere og vet at strømforsyningen er rikelig kraftig.

Prøv å teste kortet med FurMark eller noe slikt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt

I morgen kommer det 2 gigabyte u580 til meg som jeg skal teste. Noen som har hatt noen problemer med 580 sli her? Blir iallefall spennende om det går smud i spill eller om det er noen "sli bugs" .

Har hatt mine 2 gtx 580 i noen uker nå :) Null problemer med SLI, ytelsen er helt extrem venter på 3Dmark 11 før jeg skal klokke :)

Har forhåndsbestillt, ble noe sint når de plutselig utsatte release med noen dager -.-

263

Legger med en screen av heaven, brukte noe gamle drivere der.. Får rundt 60fps nå med 263.09 driveren :)

Lenke til kommentar

Blir nok noen runder bc2 med nye maps iallefall :D

Ikke opplevd noen problemer i bf:bc2, TF2, wow og hoi3 (for og nevne noen) i allefall med sli 580.

Lenke til kommentar

Gleder meg Nizzen :)

Kortene mine går rett opp i 100 under Crysis, så det får jeg ikke spilt på en stund...

Skulle skåret ut noen hull i vinduet og laget en air duct fra sideviftene og ut, da hadde de nok hold seg ved 70-80 grader!

klokket korta dine mye ? hehe. har 2 av samme kort som deg. maks 90 grader i crysis her. på 750/1500/3600 klokk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...