MistaPi Skrevet 17. november 2010 Rapporter Del Skrevet 17. november 2010 De har sagt Crysis 2 vil se bedre ut enn Crysis, men vil kreve mindre av maskinvaren... Høres ikke ut som en gjennomførbar plan, men fra bilder vi har sett fra CE3 ser det faktisk ganske lovende ut. Men det beste hadde jo vært om det presset grafikkortene maks så hadde det sett eeenda bedre ut. By omgivelser er mye lettere å gjøre pent enn jungel omgivelser, både mtp arbeid og maskinvare ressurser. Forhåpentligvis vil også Crysis 2 få en godt optimalisert DX10 renderer denne gangen. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 17. november 2010 Rapporter Del Skrevet 17. november 2010 Jo... Syns det er synd de går over til by da... Bare sjekk hva CE3 kan gjøre: (Bare for å gjøre det on topic: Dette hadde blitt rått med Fermi ) Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. november 2010 Rapporter Del Skrevet 18. november 2010 De bildene fra CE3 har både lav polycount og dårlige teksturer. Uansett, et eksempel på feilfokus i spillutvikling må være at utviklerne av Primal Carnage nylig bestemte seg for å bytte fra Unigine til Unreal rett før lansering for å dekke Xbox 360. Nå er Unreal på ingen måte dårlig, men Unigine er av de mest avanserte spillmotorene i dag og en av de få som vektlegger grafikk. Uansett er det direkte idiotisk å gjøre et slikt valg for et spill i finpussingsstadiet, og hadde de beholdt Unigine hadde spillet vært i salg nå. Som en konsekvens av dette er nå spillet utsatt siden mye av arbeidet og all koding må gjøres på nytt samtidig som utviklerne ikke tjener penger. Ironisk nok ser det ut til at Unigine snart får støtte for Xbox 360. (En annen side ved saken er at inntekten til utviklerne har vært donasjoner, deriblant en god del fra flere begeistrede GNU/Linux-miljø, og med Unreal er støtte for GNU/Linux usannsynlig i første omgang. Jeg er veldig glad for at jeg ikke donerte penger.) Lenke til kommentar
larsere Skrevet 18. november 2010 Rapporter Del Skrevet 18. november 2010 De bildene er ikke fra CE3 Jeg driver ganske mye med CE2 og har mye bedre grafikk enn det der selv.... Enig med deg effikan, syntes fler skal få opp øynene for bedre grafikk. Da også Unigine som er en fortreffelig motor Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. november 2010 Rapporter Del Skrevet 18. november 2010 Er så drit lei Unreal engine... Føles så utrolig billig og gammelt. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 18. november 2010 Rapporter Del Skrevet 18. november 2010 De er CE3 jo, bildene ble av en eller annen grunn forstørret når de ble satt inn her... På på Pictures, der får dere riktig bilde. http://crytek.com/cryengine/cryengine3/overview Lenke til kommentar
larsere Skrevet 18. november 2010 Rapporter Del Skrevet 18. november 2010 Hehe, de bildene er fortsatt ikke fra CE3. De er tatt av random medlemmer på Crymod.com. Siden de var så bra og CE3 er så lik CE2 på slikt, så bestemte Crytek seg for å bruke de tro meg, jeg har lest en del om det. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 18. november 2010 Rapporter Del Skrevet 18. november 2010 Okei, jeg gir meg Merkelig at de bruker dem i siden om CE3 da... Så du tror CE3 vil se enda bedre ut? Dette hadde vært saker! Sorry OT Lenke til kommentar
larsere Skrevet 18. november 2010 Rapporter Del Skrevet 18. november 2010 Det er ikke OT, vi må jo bruke disse fermiene til noe Og ja, CE3 vil få bedre grafikk, mest på grunn av GI og bedre muligheter for shader-effekter. Les mer om dette i den lille CryEngine 3 tråden (skal oppdatere denne så fort jeg får tid) Noen som har peiling på når vi kan forvente 570? Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 18. november 2010 Rapporter Del Skrevet 18. november 2010 Om noen ikke har fått det med seg så har Digital Impuls GTX 580 på lager Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 18. november 2010 Rapporter Del Skrevet 18. november 2010 Det er ikke OT, vi må jo bruke disse fermiene til noe Og ja, CE3 vil få bedre grafikk, mest på grunn av GI og bedre muligheter for shader-effekter. Les mer om dette i den lille CryEngine 3 tråden (skal oppdatere denne så fort jeg får tid) Noen som har peiling på når vi kan forvente 570? K ty, visste ikke vi hadde CE tråd... Iflg Sweclockers kommer 570 i midten av Desember... Posten får det vanskelig i år 1 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. november 2010 Rapporter Del Skrevet 18. november 2010 Om noen ikke har fått det med seg så har Digital Impuls GTX 580 på lager Yupp, og de får inn de fleste kjente merker også som Evga, Msi osv. Gigabyte var inne sist jeg var innom som var på mandag. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 18. november 2010 Rapporter Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Bra pris også om man henter eksemplaret i butikken, for min del må jeg ha nytt HK-cpu før jeg overhodet begynner å tenke på sli 580gtx. Men det frister, mye morsommere og handle skjermkort Endret 18. november 2010 av simalarion Lenke til kommentar
Krohnal Skrevet 18. november 2010 Rapporter Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Jeg kjøpte meg ett MSI N480GTX Lightning kort her om dagen og tenkte jeg bare skulle slenge inn en screenshot over temp under load, Unigine Heaven Benchmark v2.0 og GPU score fra 3Dmark Vantage Temperatur måling gjort under Heaven Benchmark. GPU er slik som den kom i boksen, ingen OC Endret 18. november 2010 av Krohnal Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 18. november 2010 Rapporter Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Hmm pluttselig gikk cpu scoren amokk, sammenlignet Vantage mot 5970 scoren. edit ahhhh selvsagt det er physX?, litt for lenge siden jeg har hatt nVidia nå Endret 18. november 2010 av simalarion Lenke til kommentar
Krohnal Skrevet 18. november 2010 Rapporter Del Skrevet 18. november 2010 Hvilken temp ligger 580'en på under load ? Med kjøle vifta som er standard på kortet. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. november 2010 Rapporter Del Skrevet 19. november 2010 Uavhengig av om bildene faktisk var fra CE3 eller ikke, så var det en dårlig representasjon av hva spillmotoren er i stand til. Jeg er uansett spent på hvor god den er på terrengrendering, noe Unigine heller ikke er spesielt god på, noe av det bedre jeg har sett på det feltet må være id tech men som igjen hovedsaklig er optimalisert mot eldre maskinvare. Dustin har faktisk fremdeles GTX 580 på lager: ZOTAC GEFORCE GTX 580 1536MB PCI-E DVI/HDMI Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. november 2010 Rapporter Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Jeg har forøvrig kommet over at flere utenlandske butikker har nå "Zotac GTX 580 AMP!"(ZT-50102-10P) i prislistene som har dukket opp de siste dagene. Ingen ser ut til å ha korrekte spesifikasjoner på kortet, men jeg antar at dette betyr at det virkelige kortet kommer innen kort tid, med mindre butikkene bare har antatt at dette produktet vil komme. Dette kortet vil nok som sin forgjenger få en Zalman-kjøler og trolig være noe overklokket (jeg vil tippe i overkant av 820 MHz), og forhåpentligvis ha DisplayPort slik som Zotac GTX 460 AMP! og MSI GTX 480 Lightning. Edit: En russisk side har datoen 07.12 på dette kortet. Endret 19. november 2010 av efikkan Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 19. november 2010 Rapporter Del Skrevet 19. november 2010 Jeg kjøpte meg ett MSI N480GTX Lightning kort her om dagen og tenkte jeg bare skulle slenge inn en screenshot over temp under load, Unigine Heaven Benchmark v2.0 og GPU score fra 3Dmark Vantage Temperatur måling gjort under Heaven Benchmark. GPU er slik som den kom i boksen, ingen OC Sett unigine innstillingene på max unntatt 3D, blir litt mer sammenlignbart mot det de fleste andre gjør :] Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 19. november 2010 Rapporter Del Skrevet 19. november 2010 Hvordan pleier dere å ta på ny termisk pasta? Funker kanskje ikke like bra med kryss som på CPU siden grafikkortet ligger? Bør det smøres utover? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå