Gå til innhold

Den lille nVidia Fermi tråden: GTX 470/480/580 etc. Fermi for f...


Nizzen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker for svar folkens

 

Kortet er kun brukt et par mnd. Får legge det ut på finn hvis jeg ikke plutselig finner ut at jeg kjøper et til fremfor å bytte til 580

Kortet er verdt det folk vil betale for det. Punktum ;) Jeg ville sagt ca 2500 hvis det er brukt noen mnd. Noe høyere enn det, så er det jo like greitt å kjøpe nytt.

 

 

 

 

 

Noen er vel optimistiske hvis de tror noen vil kjøpe et gtx480 for over 3000kr brukt når det koster ca 3300 for et nytt. Jaja det finnes noen finn.no noobs som bare vet hva prisene på elkjip og "expert" er  laugh.gif

 

 

 

 

Jeg har visst 2 stk nye panelovner av merke "580" på vei til meg. Måtte jo ha litt mere varme nå som vinterkulda har tatt grep  :yes:

 

 

Lenke til kommentar

Takker for svar folkens

 

Kortet er kun brukt et par mnd. Får legge det ut på finn hvis jeg ikke plutselig finner ut at jeg kjøper et til fremfor å bytte til 580

Kortet er verdt det folk vil betale for det. Punktum ;) Jeg ville sagt ca 2500 hvis det er brukt noen mnd. Noe høyere enn det, så er det jo like greitt å kjøpe nytt.

 

 

 

 

 

Noen er vel optimistiske hvis de tror noen vil kjøpe et gtx480 for over 3000kr brukt når det koster ca 3300 for et nytt. Jaja det finnes noen finn.no noobs som bare vet hva prisene på elkjip og "expert" er laugh.gif

 

 

 

 

 

 

 

Jeg har visst 2 stk nye panelovner av merke "580" på vei til meg. Måtte jo ha litt mere varme nå som vinterkulda har tatt grep :yes:

 

tror nok et AMP! kort f eks kunne gått for 3k om det bare er brukt et par mnd.

 

De fleste folk som kjøper brukte skjermkort vet generelt ganske lite :p

Endret av PcT
Lenke til kommentar

Kan jo fortelle at ps.no har mye billigere GTX 580 kort enn komplett.no, og ps.no har også SUPERGOD service  :thumbup:

 

Jeg ser at det står 10 stk på lager (fjernlager) på alle de ulike gtx 580-kortene deres. Har du noen erfaring med hvor lang leveringstid dette vil innebære? Hvor troverdig tror du dette er? (mtp at få andre har noen kort på lager i det heletatt)

Lenke til kommentar

Kan jo fortelle at ps.no har mye billigere GTX 580 kort enn komplett.no, og ps.no har også SUPERGOD service   :thumbup:

 

Jeg ser at det står 10 stk på lager (fjernlager) på alle de ulike gtx 580-kortene deres. Har du noen erfaring med hvor lang leveringstid dette vil innebære? Hvor troverdig tror du dette er? (mtp at få andre har noen kort på lager i det heletatt)

 

Vet ikkje desverre. 

Lenke til kommentar

Da er mitt Gigabyte GTX 580 fått statusen "Plukket" på Komplett.no, bestilte det rundt kl 17:00 idag. Er det noen forskjell på Gigabyte, ASUS osv når det gjelder kortet? Ser ikke store forskjellene bortsett fra utsendet på kortet?

 

 

 

 

Samme dritten :p

 

 

Og der var den sendt :dribble: Hehe, snakker vi AMD person her? :p

Endret av Mortis747
Lenke til kommentar

Jepp, tror de haddet 1 kort med forkjell tidligere i dag, Gainward GoldenSample. Jeg har god erfaring med goldensample kort og klokking for samtidig som de er fabrikkoverklokket er det ofte også gpuer som klokker bedre. Kostet bare 200kr mer så haddet jeg tatt meg tid til å sett på kortene haddet jeg tatt et slikt.

 

Siste jeg sjekket nå var det bare 1 stk Zotac igjen, en forholdvis ny produsent.

 

ps:ofte er "bonus" korta som xxx - Black osv bare fabrikk oc uten å ha håndplukket bra gpuer, også av egen erfaring. Mange av disse kortene har også byttet ut referansekjøleren.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Har bare gode erfaringer med Gainward sine kort. Er egentlig relativt likegyldig til hvem som står bak, men kjøleløsningene til MSI og Gainward har jo vært gode.

 

Kjenner at GTX 480 og GTX 275 blir litt i det minste laget med temperaturen i disse dager. Mine beregninger tilsier at jeg kommer til å bruke opp veden før våren, og det er uansett billigere med GTX 580 enn en ny varmepumpe.

 

Konklusjonen er da at det er en trade-off mellom husstandens vedbeholdning og husstandens hardware :p

Endret av Blackey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...