Cortinarius rubellus Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 jeg kan ha den evnen ja :!: Men 480 i sli med vannblokk.......sexy. Men venter til neste gen. kort ..altså det som skal ta over for 480. Er ganske bestemt på nvidia neste gang ja, og det blir Evga da ja. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 Er det snakk om at det er respinn på gang allerede? satse på at de blir litt mere energi effektive da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 Hvis nvidia kommer med noe bedre en gtx 480 blir jeg sur ! (bortsett fra en dobbel versjon av 480) Isåfall må jeg jo bytte ut 480ene Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 at de kommer med noe som er bedre enn 480...kan jeg garantere deg;) slik er det alltid med data, så man skal heller tenke slik: Holder gpuene til de spillene jeg spiller nå...hvis ja såvent med bytte til nye heftige spill kommer. Er man klokker\hardware-tulling så vil man ha det nyeste:P Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 Selfølgelig gjør de det ^^ men jeg tengte på i 4xx serien (uten om en dual 480 løsning) hvis de kommer med noe som yter bedre en 480 og er kaldere, bruker mindre strøm osv da kommer jeg nesten garantert til å bytte de Lenke til kommentar
findon Skrevet 30. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg merker at jeg blir provosert bare ved tanken på at de skulle plutselig komme med noe som banker gtx480 de neste 3-4 månedene , men med tanke på hvor forsinket de var og hvilke varmeproblemer den har så tror jeg det er svært lite sannsynlig med en single-gpu som finner opp kruttet på nytt før til Q1 2011. Et dual-gpu kort for å konkurrere med ati5970 har jeg nok større tro på, men nvidia må bidra med noe skikkelig bra her for å ikke bli fullstendig latterliggjort av å komme diltende året etter - noe som bråkte lite og hadde 10% bedre ytelse+pris enn 5970 ville egentlig gjort susen for de fleste Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 30. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2010 at de kommer med noe som er bedre enn 480...kan jeg garantere deg;) er det noe som ligger fremm i tid eller rundt hjørnet? 480 yter vel bra, men litt lite effektvt. hadde vært fint om det fallt fra 250W til 200W med samme ytelse Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2010 De driver sikkert å lusker rundt på GF104 kjernen nå.. Ser ikke hvordan det skal være vanskeligere å lage en "GTX480" av GF104 enn på GF100 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2010 at de kommer med noe som er bedre enn 480...kan jeg garantere deg;) er det noe som ligger fremm i tid eller rundt hjørnet? 480 yter vel bra, men litt lite effektvt. hadde vært fint om det fallt fra 250W til 200W med samme ytelse Tanken bak svaret var at det kommer alltid noe bedre, og jeg regner med at Nvidia ikke ligger på latsiden når Ati kommer snart med ny serie kort Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 30. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2010 De driver sikkert å lusker rundt på GF104 kjernen nå.. Ser ikke hvordan det skal være vanskeligere å lage en "GTX480" av GF104 enn på GF100 Ja får nå se hvor effektiv "GTX 475" blir da. Der får man sikkert se GF104 på sitt beste. Amanita: Ja tror jeg også, ihvertfall nå som ATI leder med 51% av markedet. :!: Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) tviler på at "475" slår dagens 470 ja, tror det blir mer som et 465+ Endret 30. juli 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 30. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2010 Vi får se. Men en ting er sikkert, og det er at den kommer til å gjøre det godt med overklokking. Er jo egentlig å bare se på GTX460, og se hvor mye den klarer uten en eneste berøring av volt, i tillegg til skaleringen, som er ganske god den også. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 30. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2010 Amanita: Ja tror jeg også, ihvertfall nå som ATI leder med 51% av markedet. :!: Mellom AMD og Nvidia da eller? Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 30. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2010 Stemmer. Men det er jo intel enda som er størst av alle, ironisk nok. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2010 Vi får se. Men en ting er sikkert, og det er at den kommer til å gjøre det godt med overklokking. Er jo egentlig å bare se på GTX460, og se hvor mye den klarer uten en eneste berøring av volt, i tillegg til skaleringen, som er ganske god den også. Jeg er veldig spent på det kortet som kommer ja, i det hele tatt tiden fremover blir spennende for oss hardware-tullinger:) Lenke til kommentar
henrikw92 Skrevet 30. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Noen som har peiling på omtrent når det nye kortet kommer? Tenkte å kjøpe nytt skjermkort i begynelsen av august når lønna kommer, men vet ikke om jeg skal kjøpe gtx 470 eller vente Endret 30. juli 2010 av henrikw92 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 30. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2010 Stemmer. Men det er jo intel enda som er størst av alle, ironisk nok. Tja, er vel ganske logisk det... De er jo så snille atte! Henrik: Tenker det kommer en erstatning for GTX 470 i løpet av August, og dual GPU kort i slutten av August til uti September.. Er lite som er sikkert her i verden da... Lenke til kommentar
findon Skrevet 30. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2010 oppgraderte fra c2d-e8500 gtx285 til i7-920 gtx480sli - og fyrte opp metro2033 igjen.. f* f***, det var forskjell! Tenkte at det var smådetaljer og litt trallala, men det var to vidt forskjellige spill. DX11 gir god stemning :-) Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 30. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Vi får se. Men en ting er sikkert, og det er at den kommer til å gjøre det godt med overklokking. Er jo egentlig å bare se på GTX460, og se hvor mye den klarer uten en eneste berøring av volt, i tillegg til skaleringen, som er ganske god den også. Jeg er veldig spent på det kortet som kommer ja, i det hele tatt tiden fremover blir spennende for oss hardware-tullinger:) Ja! Og nå som Intel sier at sandy bridge kommer mye fortere enn forventet er det jo noe å være spent på også. Her er noen tidlige benchmarks av socket 1155, og kan si at jeg ble sjokkert nå jeg så de tallene der ... Kan tenke meg det ble stooor forskjell ja findon. Alltid godt med ny maskin! Endret 30. juli 2010 av Randeboy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå